AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #1 Skrevet 29. mai 2020 Trenger nye crocs, og har alltid kjøpt Europris sine rimelige. Ser at bl a XXL har noen som er relativt dyre i forhold til Europris. Er det noen egentlig forskjell, eller er det bare navnet? XXL sine heter Classic Cayman Clog, mens Europris har enkelt og greit clogs. Blir dette litt som First Price og Rema 1000 egg sett opp mot Prior egg? Eggene er egentlig helt like, bare emballasjen som utgjør forskjellen og dermed også prisen? Anonymkode: 8ac01...516
Perelandra Skrevet 29. mai 2020 #2 Skrevet 29. mai 2020 For meg er ekte crocs (sjekk at de har krokodillelogoen) mye bedre enn kopier. De har en annen kvalitet på materialet de er laget av, og er både mykere og mer slitesterke. På "juksecrocs" er ofte sålen stiv og hard. På de originale er sålen mykere og virker støydempende. Jeg vet at mange ikke kan fordra Crocs, men de gjør underverker for mine føtter. Tidligere slet jeg med smerter under hælene fordi jeg gikk lange turer på hardt underlag. Disse smertene forsvant helt da jeg begynte å bruke Crocs hjemme. Nå går jeg konsekvent med Crocs når jeg er hjemme, både innendørs og i hagen. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #3 Skrevet 29. mai 2020 Jeg foretrekker europris sine fordi de er mykere og gir mer demping for mine føtter. Men ja det er stor forskjell på pris på ekte crocs og fake. Skal man først kjøpe fake, så er det ikke vist å betale like mye som ekte. Så hadde ikke kjøpt på xxl. Tror faktisk europris også selger ekte crocs. De gjør i såfall det i min nærmeste. Anonymkode: 82915...7fc
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #4 Skrevet 30. mai 2020 På 29.5.2020 den 10.24, AnonymBruker skrev: Skal man først kjøpe fake, så er det ikke vist å betale like mye som ekte. Så hadde ikke kjøpt på xxl. Tror faktisk europris også selger ekte crocs. De gjør i såfall det i min nærmeste. Anonymkode: 82915...7fc De TS nevner fra XXL er ekte da. Hvor lenge bruker du dine fake da TS? Jeg har bare ekte og har vel aldri opplevd at de har blitt ordentlig utslitt til tross for bruk i mange år. Anonymkode: 9af46...0bb 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #5 Skrevet 30. mai 2020 Ikke kjøp Crocs overhodet Anonymkode: 507b2...66d 1
Perelandra Skrevet 30. mai 2020 #6 Skrevet 30. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke kjøp Crocs overhodet Anonymkode: Hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #7 Skrevet 30. mai 2020 5 hours ago, Perelandra said: Hvorfor ikke? Er de styggeste skoene som finnes, Det finnes mange komfortable slip-ins som er mye finere Anonymkode: 507b2...66d
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #8 Skrevet 31. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er de styggeste skoene som finnes, Det finnes mange komfortable slip-ins som er mye finere Anonymkode: 507b2...66d Jeg kjøpte mine Crocs da jeg jobbet i hjemmesykepleien. Skikkelige gode sko å gå i, mye bedre enn hvilken som helst andre slip-ins jeg har prøvd til nå. Brukte de ofte i årene etter hjemmesykepleien også, og de holdt seg like bra. Dette er nå 13-14 år siden. Dessverre har jeg rotet de bort i forbindelse med flytting, og jeg håper jeg finner de igjen. Akkurat nå går det derfor mer i birkenstock. Bryr meg ikke noen syns de er stygge. Jeg liker dem, og det er det som er viktig for meg. Det er jo selvsagt ikke sko jeg vil bruke på byen, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor utseendet på skoene skal bety så mye. Ts: Anbefaler ekte crocks. De har godt materiale, er slitesterke (kan vel egentlig ikke se på mine at de er så gamle som de er) og er komfortable. Anonymkode: eb067...099
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå