AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #1 Skrevet 29. mai 2020 Hva kjøper man? Han har det meste han trenger, er opptatt av spill, bøker og være med venner. Nå i disse tider er jo en reise utelukket.. Fra før har vi kjøpt en personlig bok, og et gavekort på spill. Men føler vi vil gi litt ekstra siden det er 16-årsdag 😀Tips? Anonymkode: ef87d...d18
Sansa20 Skrevet 29. mai 2020 #2 Skrevet 29. mai 2020 penger på konto . Enten på boligsparing eller eventuelt til kjøretimer om 2 år
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #3 Skrevet 29. mai 2020 Kul turbukse fra f.eks Bergans, er noe man ikke vil kjøpe som 16 åring men har garantert bruk for ila de neste årene? Gavekort på steam hvis han gamer Headset til gaming/gode hodetelefoner med støydemping Gode sykkelvotter Peak preformance hettegenser Det er de tingene jeg vet mitt tantebarn ønsket seg nylig på sin 16års dag. Anonymkode: 0fd23...57d 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #4 Skrevet 29. mai 2020 1 time siden, solietta skrev: penger på konto . Enten på boligsparing eller eventuelt til kjøretimer om 2 år Han får allerede dette hver mnd 😅 Men bra forslag 👍🏻 Anonymkode: ef87d...d18
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #5 Skrevet 29. mai 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kul turbukse fra f.eks Bergans, er noe man ikke vil kjøpe som 16 åring men har garantert bruk for ila de neste årene? Gavekort på steam hvis han gamer Headset til gaming/gode hodetelefoner med støydemping Gode sykkelvotter Peak preformance hettegenser Det er de tingene jeg vet mitt tantebarn ønsket seg nylig på sin 16års dag. Anonymkode: 0fd23...57d Gavekort på steam har vi allerede ordnet, glemte nevne dette i HI. Turbukser har han nok av.. og hodetelefoner fikk han til jul. Alt av gaming har han fra før.. Han er ikke så veldig opptatt av klær, selv om han fikk nye klær her om dagen. Men takk for tips! 😀 Flere? Anonymkode: ef87d...d18
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #7 Skrevet 30. mai 2020 På 29.5.2020 den 10.33, Viktualia skrev: Hengekøye! F.eks fra ticket to the moon. Takk, men har har det. Er en familie som er mye på tur 😀 Anonymkode: ef87d...d18
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #8 Skrevet 30. mai 2020 Gavekort? Bare et generelt gavekort som funker på det meste Gavekort på power eller elkjøp. Eller to gavekort blir kanskje litt upersonlig kanskje? En ball av noe slag? Eventuelt tennis racket eller noe. Det hadde jeg i alle fall likt, men er 4 år eldre enn gutten her da. Du sier han liker bøker, hva slags bøker? Om han liker krim eller fantasy F.eks så fins det sånn guide om de beste krimbøkene og fantasy-bøkene i 2020 og slike ting. Om det er faktabøker så går det også an å finne på nettet eller noe, eventuelt gavekort på Ark/Norli. Liker han noe annet? Jeg f.eks liker også å lese og male, hadde blitt veldig glad for malesaker. Føler «alle» gutter på min alder like anime f.eks. Da finnes det mange ulike saker og ting som er anime-basert. Anonymkode: e0005...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå