AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #1 Del Skrevet 29. mai 2020 Finnes ikke de små begerene med matyoghurt lenger? Bruker sjelden yoghurt i matlaging, men av og til hadde jeg hatt bruk for den.... I mine nærbutikker finner jeg bare "store spann" med gresk (eller tyrkisk?) yoghurt, og det blir altfor mye for mitt forbruk 🙁 Anonymkode: 5874a...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 29. mai 2020 #2 Del Skrevet 29. mai 2020 Jeg kjøper vanlig yoghurt naturell og lar den dryppe av i et kaffefilter, da blir den tykk og fin, som matyoghurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #3 Del Skrevet 29. mai 2020 Jeg savner også matyoghurt, den forsvant bare plutselig. Har gått over til Synnøve gresk yoghurt - ikke det samme, men veldig god til mye. Anonymkode: 39526...3a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #4 Del Skrevet 29. mai 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg savner også matyoghurt, den forsvant bare plutselig. Har gått over til Synnøve gresk yoghurt - ikke det samme, men veldig god til mye. Anonymkode: 39526...3a2 Finnes den i små beger? Så lenge det er en tykk yoghurt funker det sikkert for meg, jeg bruker det bare til tzatziki Anonymkode: 5874a...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå