Ronja_røverdatter Skrevet 29. juni 2005 #1 Skrevet 29. juni 2005 Jeg har veldig tørt og slitt hår og trenger en hårkur. Er det noen som kan anbefale en til meg?
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2005 #2 Skrevet 29. juni 2005 Til tørt og slitt hår burde du bruke TO hårkurer. Først en proteinkur og deretter en fuktighetskur. Jeg vil på det varmeste anbefale Joico K-pak Reconstructor for proteiner, og deretter Joico Moisturizer for fuktighet.
Sienna Skrevet 29. juni 2005 #3 Skrevet 29. juni 2005 Evnt. redken extreme etterfulgt av redken all soft, hvis du ikke liker bananlukta til K-pak.
Hjalmarlover Skrevet 1. juli 2005 #4 Skrevet 1. juli 2005 Til tørt og slitt hår burde du bruke TO hårkurer. Først en proteinkur og deretter en fuktighetskur. Jeg vil på det varmeste anbefale Joico K-pak Reconstructor for proteiner' date=' og deretter Joico Moisturizer for fuktighet.[/quote'] Enig med at Joico har best proteinkur,men liker best Redken All Soft som fuktighetskur,men Joico funker greit der også. Kerastase Masquintense er kjempe god. Bra til slitt/tørt hår og lukter deeeilig og lukten varer helt til neste vask! Love this one! Og jeg synes egentlig det bare er shampoen og balsamen som lukter mye banan av K-Pack serien. Kuren lukter ikke så ille egentlig. Proteinkuren er såpass bra at jeg hadde brukt den uansett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå