AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Gift i 15 år. Jeg har den siste tiden blitt veldig kåt og tenker mye på seg, og mer åpen for å prøve ut noe nytt. Tror det er 40års krisa? Uansett, vi har alltid hatt et godt sexliv, tror jeg. I den siste tiden har vi begynt å ha oftere sex da. Typ slik vi hadde før barna kom til. Ca 3 ganger i uka. Og nye stillinger. Før ca 1 gang i uka. Jeg har faktisk aldri sagt nei til sex, så det bør han være fornøyd med? Blir fort kåt og våt. Det bør også være et pluss? Han sier han alltid har vært fornøyd med sexen. Og sier han føler jeg ikke er fornøyd siden jeg vil fornye oss. Jeg sier det ikke er tilfelle. Mem at det er viktig å ta vare på sexlivet også. Trodde menn ble glad for en mer kåt og villig dame? Er jeg kravstor? Han kommer veldig raskt. Men er veldig flink med fingre og tunga. Og får meg til å komme. Bør jeg være fornøyd? Siden han er det? Virker ikke som han trenger noe mer? Anonymkode: 30a47...32c 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #2 Skrevet 28. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gift i 15 år. Jeg har den siste tiden blitt veldig kåt og tenker mye på seg, og mer åpen for å prøve ut noe nytt. Tror det er 40års krisa? Uansett, vi har alltid hatt et godt sexliv, tror jeg. I den siste tiden har vi begynt å ha oftere sex da. Typ slik vi hadde før barna kom til. Ca 3 ganger i uka. Og nye stillinger. Før ca 1 gang i uka. Jeg har faktisk aldri sagt nei til sex, så det bør han være fornøyd med? Blir fort kåt og våt. Det bør også være et pluss? Han sier han alltid har vært fornøyd med sexen. Og sier han føler jeg ikke er fornøyd siden jeg vil fornye oss. Jeg sier det ikke er tilfelle. Mem at det er viktig å ta vare på sexlivet også. Trodde menn ble glad for en mer kåt og villig dame? Er jeg kravstor? Han kommer veldig raskt. Men er veldig flink med fingre og tunga. Og får meg til å komme. Bør jeg være fornøyd? Siden han er det? Virker ikke som han trenger noe mer? Anonymkode: 30a47...32c Dette hørtes helt fantastisk ut 😍🤩 Vi sliter med å ha sex og den har dabbet av. Vet ikke grunnen til dette. Skulle ønske at min mann hadde kommer enda mer slik som han gjorde tidligere med fingring,masering av bryster,suging av bryster. Prøvde også med anal samleie tidligere. Ønsker å prøve ut enda flere stillinger og bare nyte dette. Ønsker også at han skal suge. Anonymkode: 2aae5...740
Isambard Skrevet 29. mai 2020 #3 Skrevet 29. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Gift i 15 år. Jeg har den siste tiden blitt veldig kåt og tenker mye på seg, og mer åpen for å prøve ut noe nytt. Tror det er 40års krisa? Uansett, vi har alltid hatt et godt sexliv, tror jeg. I den siste tiden har vi begynt å ha oftere sex da. Typ slik vi hadde før barna kom til. Ca 3 ganger i uka. Og nye stillinger. Før ca 1 gang i uka. Jeg har faktisk aldri sagt nei til sex, så det bør han være fornøyd med? Blir fort kåt og våt. Det bør også være et pluss? Han sier han alltid har vært fornøyd med sexen. Og sier han føler jeg ikke er fornøyd siden jeg vil fornye oss. Jeg sier det ikke er tilfelle. Mem at det er viktig å ta vare på sexlivet også. Trodde menn ble glad for en mer kåt og villig dame? Er jeg kravstor? Han kommer veldig raskt. Men er veldig flink med fingre og tunga. Og får meg til å komme. Bør jeg være fornøyd? Siden han er det? Virker ikke som han trenger noe mer? Anonymkode: 30a47...32c Er det ikke litt skummelt å spørre KG om du burde være fornøyd? Det må du svare på selv. Siden du allikevel spør synes jeg sexlivet deres høres ganske bra ut. Det er et pluss at du vil prøve nye ting. Jeg tar det positivt hvis kona vil fornye sexlivet, men tror jeg snakker for mange menn når jeg sier at vi er ganske sarte når det gjelder kritikk av prestasjonene. Mannen din er kanskje litt ekstra sart. Hvis du bare sier du vil "fornye sexlivet" kan han fort lure på "hva kommer nå?" og "er jeg ikke bra nok?". Jeg foreslår at du kommer med noen konkrete forslag til hva du vil prøve. Det er det enklere å forholde seg til.
Fioljenta Skrevet 29. mai 2020 #4 Skrevet 29. mai 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Han sier han alltid har vært fornøyd med sexen. Og sier han føler jeg ikke er fornøyd siden jeg vil fornye oss. Jeg sier det ikke er tilfelle. Hehe... det der hørtes kjent ut. At du vil prøve noe nytt handler jo ikke om at du ikke er fornøyd, men om at du er eventyrlysten. Tror ikke det er lett å forstå for en mann. 😂 Min mann følte seg ofte utilstrekkelig hvis jeg kom dragende med noe nytt ... igjen. Og han har alltid satt stor pris på det trygge gamle. Jeg tror det er kjempeviktig at - jeg skryter av ham (uten å fortsette setningen med «men kanskje vi kunne prøve... eller lignende), - jeg tar initiativ til nye greier uten å forvente at han må prestere - jeg lærer meg å sette pris på det trygge, gamle uten å lengte etter noe annet, altså trene på å være i nuet - vi har veldig lave skuldre når vi prøver nye ting Det morsomme er at når det nye er ufarliggjort og ikke truer det gamle, så setter han også pris på det nye. Juhu! 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #5 Skrevet 29. mai 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Gift i 15 år. Jeg har den siste tiden blitt veldig kåt og tenker mye på seg, og mer åpen for å prøve ut noe nytt. Tror det er 40års krisa? Uansett, vi har alltid hatt et godt sexliv, tror jeg. I den siste tiden har vi begynt å ha oftere sex da. Typ slik vi hadde før barna kom til. Ca 3 ganger i uka. Og nye stillinger. Før ca 1 gang i uka. Jeg har faktisk aldri sagt nei til sex, så det bør han være fornøyd med? Blir fort kåt og våt. Det bør også være et pluss? Han sier han alltid har vært fornøyd med sexen. Og sier han føler jeg ikke er fornøyd siden jeg vil fornye oss. Jeg sier det ikke er tilfelle. Mem at det er viktig å ta vare på sexlivet også. Trodde menn ble glad for en mer kåt og villig dame? Er jeg kravstor? Han kommer veldig raskt. Men er veldig flink med fingre og tunga. Og får meg til å komme. Bør jeg være fornøyd? Siden han er det? Virker ikke som han trenger noe mer? Anonymkode: 30a47...32c Mann her, du er ikke kravstor, han er heldig. At han kommer tidlig når han nærmer seg 40 tror jeg skyldes lite trening på å holde lenger. Med sex 3 ganger i uka, bør det gå an å trene litt sammen, selv om det blir litt prøving og feiling. Gjør det til en greie hvor han må bevise at han greier å holde igjen. Kan i starten trekke seg ut før det er for seint, og etter hvert bare endre posisjon og rytme. snart kjenner han sin egen «edge» og kan bruke dette aktivt til begges glede. Alt nytt bør være superpositivt! Dere må snakke mye om sexen, og hvordan dere vil ha det, så er det lettere å få det bedre sammen. mørkesex Anonymkode: b850a...f12
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #6 Skrevet 29. mai 2020 Taus mørkesex er turn-off Skulle det stæ Anonymkode: b850a...f12 1
Gjest Paramount Skrevet 29. mai 2020 #7 Skrevet 29. mai 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Og sier han føler jeg ikke er fornøyd siden jeg vil fornye oss. Jeg sier det ikke er tilfelle. Enig med deg ts. At du ønsker en viss form for forandring og utvikling, må ikke bety at du er misfornøyd. Litt ny næring trengs av og til. Vi trenger forandring og utvikling på alle nivå i livet, også seksuelt.
micromaya Skrevet 29. mai 2020 #8 Skrevet 29. mai 2020 (endret) Nei, du er ikke kravstor 😊. Fortsett å utfordre ham, du – så kommer han forhåpentligvis på glid. Endret 30. mai 2020 av micromaya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå