AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Jeg trenger en aller så liten input. Lang historie kort: studerer innen helse, jobber med barn og ungdom med spesielle behov, skal skrive case om en tenåring jeg jobber med, frie tøyler fra lærer. Min bruker har en meget, meget sjelden diagnose. Brukers mor har gitt meg hennes dagbok fra hans første leveår. Hvordan kan jeg bruke denne dagboken som utgangspunkt? Jeg står helt stille for øyeblikket. Noen der ute som har forslag? Hvordan kan jeg vinkle det? Anonymkode: f2c83...163
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #3 Skrevet 28. mai 2020 Jeg forstår egentlig ikke spørsmålet Anonymkode: 4bdb6...d3c
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår egentlig ikke spørsmålet Anonymkode: 4bdb6...d3c Vet ikke helt hvordan jeg skal forenkle det. Ehm, skrive en lang tekst der jeg tar utgangspunkt i en dagbok som omhandler første leveåret til et barn med sjelden diagnose. Strever litt med å finne «tema». Eller overskrift, om det gir mening Anonymkode: f2c83...163
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #5 Skrevet 29. mai 2020 Jeg hadde begynt med morens forventninger til å få barn. Hva tenkte hun mens hun var gravid med ham? Hva gledet hun seg mest til osv. Etterpå hadde jeg gått videre og sagt at selv om de hadde fått en fantastisk fin sønn på alle måter, ble han født med en meget alvorlig diagnose. Etterpå hadde jeg brukt dagboken til å gjøre rede for både utfordringer og gode tider barnet hadde de første leveårene. Anonymkode: 8fad3...66e 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #6 Skrevet 29. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde begynt med morens forventninger til å få barn. Hva tenkte hun mens hun var gravid med ham? Hva gledet hun seg mest til osv. Etterpå hadde jeg gått videre og sagt at selv om de hadde fått en fantastisk fin sønn på alle måter, ble han født med en meget alvorlig diagnose. Etterpå hadde jeg brukt dagboken til å gjøre rede for både utfordringer og gode tider barnet hadde de første leveårene. Anonymkode: 8fad3...66e Tusen takk for godt svar, dette var akkurat det jeg var på utkikk etter. Mange gode eksempel, takk skal du ha 😊 Anonymkode: f2c83...163
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå