Pasha Skrevet 29. juni 2005 #1 Skrevet 29. juni 2005 Hvor høye sko skal du ha/hadde? Har ikke helt bestemt meg enda, men en liten hæl må det jo bli. Blir dne for høy blir det vel slitsomt å gå med den hele dagen (strengt tatt så synes vel ikke skoa noe særlig under kjolen men).. "problemet" vårt er at sambo er en del høyere meg og jeg gjerne vil utligndende denne forskjollen litt...hmm ikke greit dette her.. Får bare trene på å gå med skyhøye hæler i et år så beina mine er vant til det når dagen kommer
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2005 #2 Skrevet 29. juni 2005 Der er du faktisk inne på noe. Det å gå i høye heler er jo en treningssak. Om du ikke er vant med det så er det bare å legge seg i trening om du vil ha sko med litt høye heler på bryllupsdagen. Uansett så er ikke bryllupsdagen dagen for å eksperimentere så uansett valg, øv deg i skoene før den store dagen. Selv hadde jeg ganske lave sko med bare 4 cm høy hel. Hadde sitt skjørt så skoene syntes ikke under kjolen.
Pasha Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2005 de skoene jeg hadde på meg under prøving var 5 cm (fra bunnen av hælen opp til hælen min).. trur kanskje jeg skal ha et par cm til... og gå i så høye (eller lave om man vil) er jo ikke noe problem.. blir nok være om det er 10 cm høye stilletthæler er jo bare å legge seg i trening det.. ellers får jeg finne noen høye platå sko (med lik høyde over alt) for skoa synes jo ikke uannsett... blir kanskje ikke så elegant men
Boogie Skrevet 29. juni 2005 #4 Skrevet 29. juni 2005 Jeg skal ha lave sko, selvom jeg også burde hatt høye heler da min samboer er et hode høyere enn meg. Men jeg vet at det klarer jeg ikke å ha på meg for lenge. Så her blir det å kjøpe sko som er lav, og i en halv str større enn vanlig. Fikk et tips om å putte i bomull fremst i skoen så den blir passe. Utpå kvelden skal bomullen fjernes, for da er det plass til hovne og varme føtter som skal svinge seg litt
Pasha Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2005 er nok mer enn et hode her.. jeg er den fulle høyde av 157 cm! (sikkelig diger er jeg altså ) mens sambo er 183 cm.. men men er jo så vant til forskjellen så...
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2005 #6 Skrevet 29. juni 2005 Skjønner godt at du ønsker sko med litt høyde på. Bare ikke velg deg for høye sko slik at når brudevalsen er over så orker du ikke mere dans
Pasha Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2005 Skjønner godt at du ønsker sko med litt høyde på. Bare ikke velg deg for høye sko slik at når brudevalsen er over så orker du ikke mere dans Håper å unngå det ja
Jannibrud Skrevet 29. juni 2005 #8 Skrevet 29. juni 2005 Jeg har litt heler på mine. Har ikke noe problem med heler, men skal gå inn skoene etter råd fra brudesalongen, og kjenner at det kan lønne seg...Mine strammer litt over rista, men det skal visstnok gå seg til. Syns generelt man får bedre holdning med litt heler.
Pasha Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #9 Skrevet 29. juni 2005 ja man må nesten rette seg litt opp når man går med heler
Gjest Miss.Chanel Skrevet 29. juni 2005 #10 Skrevet 29. juni 2005 mine er 10cm, + jeg har innleggsåle...
TeddyToria Skrevet 29. juni 2005 #11 Skrevet 29. juni 2005 Ofte er det en vanesak, men personlig er jeg glad i hæler som er hverken mer eller mindre en 5 cm, og det er da også høyden på brudeskoene mine!
Kristin S Skrevet 29. juni 2005 #12 Skrevet 29. juni 2005 Jeg hadde 7 cm heler på mine og det var akkurat passe. Til meg da. =)
Delfia Skrevet 29. juni 2005 #13 Skrevet 29. juni 2005 Mine er 10 cm og jeg har øvd en stund. Skal kjøpe meg sånne puter til å sette under tær og heler.Har sett det på apoteket.De skal visst hjelpe litt på så man ikke blir så sliten i føttene. Men jeg skal passe på å sitte ned litt sånn at jeg kan ta av skoa å vifte litt med tærne. :-) (Har heldigvis åpen tå sånn at jeg skal få på skoa igjen)
IdaC Skrevet 29. juni 2005 #14 Skrevet 29. juni 2005 Mine var 7.5 cm høye. Jeg var veldig bekymret om hvordan dette kom til å gå, men de var de absolutt beste høyhælte sko jeg noen gang har hatt på bena mine. Jeg tok dem på 10.30 og tok dem av med 02.30, etter å ha danset to timer i strekk og hadde lyst å danse enda mer. Det var disse http://www.shoesforweddings.com/category.a...rom=&itemid=477
Pasha Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #15 Skrevet 29. juni 2005 SÅnn "plaster" trur jeg også jeg skal skaffe meg.. lett å bli sår på de stedene under beinet ja...
TeddyToria Skrevet 29. juni 2005 #16 Skrevet 29. juni 2005 Mine var 7.5 cm høye. Jeg var veldig bekymret om hvordan dette kom til å gå, men de var de absolutt beste høyhælte sko jeg noen gang har hatt på bena mine. Jeg tok dem på 10.30 og tok dem av med 02.30, etter å ha danset to timer i strekk og hadde lyst å danse enda mer. Det var dissehttp://www.shoesforweddings.com/category.asp?id=59&from=&itemid=477 Kan jeg spørre deg om evt. farge og størrelse, og om du selger dem?
Lillepusen Skrevet 29. juni 2005 #17 Skrevet 29. juni 2005 Jeg har funnet meg noen fine sko som er 6cm høye. Er like høy (lav, hehe) som deg, Idahe! Men han er bare 173, så det er ikke så stor forskjell på oss... Skoene mine er ganske gode å gå i, men smale, så jeg kan tenke at jeg får litt vondt i føttene etterhvert! Har derfor bestilt dem i en størrelse større enn jeg bruker til vanlig, og så har jeg sånn "Party feet"-såler inni! Smaaart oppfinnelse! Men i tillegg har jeg kjøpt meg et par billige ekstrasko... Som er litt bredere og bittelitt lavere (men de er ikke like fine da). Så da kan jeg bytte litt etterhvert som timene går... Smart?!
Lillepusen Skrevet 29. juni 2005 #18 Skrevet 29. juni 2005 Jeg har funnet meg noen fine sko som er 6cm høye. Er like høy (lav, hehe) som deg, Idahe! Men han er bare 173, så det er ikke så stor forskjell på oss... Skoene mine er ganske gode å gå i, men smale, så jeg kan tenke at jeg får litt vondt i føttene etterhvert! Har derfor bestilt dem i en størrelse større enn jeg bruker til vanlig, og så har jeg sånn "Party feet"-såler inni! Smaaart oppfinnelse! Men i tillegg har jeg kjøpt meg et par billige ekstrasko... Som er litt bredere og bittelitt lavere (men de er ikke like fine da). Så da kan jeg bytte litt etterhvert som timene går... Smart?!
Pasha Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #19 Skrevet 29. juni 2005 veldig smart med et par billige sko også..som kanskje er litt bedre å bruke Hvor mye har dere betalt for skoene deres?
Lassie Skrevet 29. juni 2005 #20 Skrevet 29. juni 2005 Har ikke funnet meg sko enda, men jeg skal definitivt ha høye hæler! Jeg bruker stort sett alltid høye hæler til vanlig på privaten, så for meg ville det sett helt fjernt ut å ha lave sko i bryllupet. Hvor høye vet jeg ikke enda, men jeg tipper på rundt 10 cm, kanskje 5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå