Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor stor sjanse er det for å bli gravid med fryste egg egentlig? Del gjerne din erfaring. 

Anonymkode: dfd3c...f3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk 50/50 sannsynlighet. Har hatt to uttak - tre fryseforsøk og et ferskforsøk. Gravid på første frys, men mistet (første innsett). Også gravid på siste frys (fjerde innsett), lillemor kommer i august 🌸 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Patriotpaula skrev:

Jeg fikk 50/50 sannsynlighet. Har hatt to uttak - tre fryseforsøk og et ferskforsøk. Gravid på første frys, men mistet (første innsett). Også gravid på siste frys (fjerde innsett), lillemor kommer i august 🌸 

Gratulerer 😁

• Liker 1
Gjest Mumlehumle
Skrevet
9 timer siden, Patriotpaula skrev:

Har lite tro på frys, men nå fikk jeg lite håp om at en av de tre jeg har på frys vil bli en baby 😍

Skrevet

Første uttaket mitt ble jeg ikke gravid på ferskforsøk. 

Ble derimot gravid to ganger etter frys (en gang med tvillinger) men mistet dessverre begge gangene i uke 6+5 ish

Nytt uttak førte til positiv test på ferskforsøk og er gravid i uke 16+1 idag. ❤️ 

Skal sies at ved fryseforsøkene hadde jeg insulinresistens, noe som legen på riksen mistenkte var årsaken til spontanabortene. 

Gikk på metformin for å regulere dette i 6 måneder før neste uttak. 

Med andre ord: jeg har like mye tro på fryseforsøk som fersk 😁 

Lykke til ❤️

Skrevet
11 timer siden, Mumlehumle skrev:

Har lite tro på frys, men nå fikk jeg lite håp om at en av de tre jeg har på frys vil bli en baby 😍

Håper på dine vegne at det går veien 🤞🏻🌸

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer 😁

Takk 🌸😊

AnonymBruker
Skrevet

Fikk barn på tredje innsett av en snømann, så troa og empirien er der 👍

Anonymkode: 1516c...37f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt to fryseinnsett, og har to flotte friske barn som resultat av dem. ❤️❤️

Anonymkode: 13866...ecd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt gravid på alle mine tre frysforsøk. Mistet første, fikk så en nydelig eskimo og er akkurat i tredje trimester nå med sistemann. Dette er ikke mine egg da, men har tatt ferskforsøk tidligere med egne egg og ikke blitt gravid. 

Anonymkode: 37df2...712

Skrevet

Ja, det er da jeg faktisk har blitt gravid. Kroppen min responderer best på fryseforsøk. Dessverre opplevde jeg SA og MA, men jeg ble ihvertfall gravid. På ferskforsøk vil det ikke feste seg.

AnonymBruker
Skrevet

Ble gravid på første ferskforsøk for 3 år siden. På søskenforsøk hadde jeg 2 innsett med fryste egg (fra uttaket 2 år tidligere) hvorav det første endte i MA og det andre var negativt. Hadde så nytt egguttak, men alle eggene endte på frys pga overstimulering hos meg. Første innsett etter det ble jeg gravid og har nylig født☺️

Anonymkode: 01e82...51f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...