AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Hei jenter 😊 Vi har prøvd å fått barn i mange år å vært gjennom 8 runder med IVF men Bare blitt gravid en gang men mistet. Vi tenkte eggdonasjon. Men er jeg kandidat for det ? Får aldri ut mer en 2 egg selv å bare 1 som klarer seg. Anonymkode: c7bc7...c4b
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #2 Skrevet 29. mai 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei jenter 😊 Vi har prøvd å fått barn i mange år å vært gjennom 8 runder med IVF men Bare blitt gravid en gang men mistet. Vi tenkte eggdonasjon. Men er jeg kandidat for det ? Får aldri ut mer en 2 egg selv å bare 1 som klarer seg. Anonymkode: c7bc7...c4b Det kommer jo helt an på om det er eggene som er "problemet" her, eller sæden eller en kombo? Hvor mange undersøkelser har du tatt, og hva er resultatet av de? Anonymkode: 3ec96...b62
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #3 Skrevet 29. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det kommer jo helt an på om det er eggene som er "problemet" her, eller sæden eller en kombo? Hvor mange undersøkelser har du tatt, og hva er resultatet av de? Anonymkode: 3ec96...b62 Jeg har god kvalitet på egget men det et vanskelig og få ut. Har ikke tatt så veldig mange undersøkelser ettersom vi har fra jeg var liten vist hva problemet er pga sykdom som liten. Ingenting er galt med mannen. Ts Anonymkode: c7bc7...c4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå