Gå til innhold

Ville dere ligget med Obama?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville dere damer ligget med Obama dersom han kom og inviterte dere til en hyrdestund på yachten hans, selv om dere da visste at dere bidro til hans utroskap mot Michelle?

Og deroms dere hadde gjort det, hadde dere skrytt av det til venninner? Eller holdt det for dere selv? Og hadde dere sagt ja eller nei dersom han ville ha analsex?

Anonymkode: 41b12...319

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

😂😂😂😂🙏🙏🙏 Veldig morsomt spørsmål

Anonymkode: ab537...d62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 126b2...209

Skrevet

For et merkelig spørsmål! Så merkelig at jeg ikke klarer å svare på det. Er han attraktiv? Klok? Mektig? Tennende? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han liker menn. Du vet vel at Michelle faktisk er en mann sant? 😂 

Anonymkode: 6edee...512

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, reiseglad skrev:

Er han attraktiv? Klok? Mektig? Tennende?

Ingen anelse. Jeg vet ikke hvem det er, har bare hørt navnet hans her og der.

Anonymkode: 41b12...319

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er ikke utro selv og kunne heller ikke tenkt meg å ha sex med en gift mann hvis jeg var enslig.

Anonymkode: afcc4...f77

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville ligget med ham om jeg hadde vært motivert for det, men for øyeblikket ser jeg ingen åpenbare grunner til hvorfor jeg randomly skulle velge det. 

Anonymkode: 5902c...774

• Liker 1
Skrevet

Nå er han litt for gammel for meg. Men han er veldig, veldig sjarmerende, ville helt sikkert blitt betatt av ham hvis jeg møtte ham (da han var litt yngre). Men anal sex?Nei, så sjarmerende er han ikke

Skrevet

Hvis han ble president igjen ja.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hvis bare hadde vært tøm og røm. Men hvis jeg hadde fått telefonnummeret hans og vi kunne holdt kontakt, ja absolutt.

Anonymkode: bcde1...a9e

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
Gjest Sweet Ingrid
Skrevet

Ja, hvis Michelle sa det var greit. Obama yes you can!

Skrevet

Obama? Om du tenker på Barack, tror ikke det med mindre han har så overveldende utstråling at jeg mister all vilje i hans nærvær. :P

Om du spør om Michelle derimot, oh yes! Det får heller være at jeg kommer til å ha dårlig samvittighet overfor dama etterpå.

De har jo for så vidt to snasne døtre også men de er litt for unge for meg..

• Liker 1
Skrevet

Han er trygg, morsom, varm, intelligent og har diplomatiske evner. Jeg syns han er en flott fyr. Han ser mennesker og sin familie. 

Hadde han invitert til intim kontakt ville jeg blitt utrolig skuffet og måtte nok takket nei. Fordi han da ikke hadde vært som jeg hadde trodd. Jeg tar ikke slik invitasjon som et kompliment, for meg hadde dette vært skikkelig turn-off (fordi jeg ser opp til han) 

Men han som single (med hvilken som helst jobb) - når som helst.

Ja jeg kunne fint finne på å fortalte det til min nærmeste venninne, hvis jeg hadde opplevd det som en fin kveld/natt og at vi hadde full match :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig. Han er dritkjekk, og har vært verdens mektigste mann. Om han er utro eller ikke er hans egen sak, og ikke noe jeg legger meg opp i. Det er han som har bundet seg, ikke jeg. Og for alt jeg vet så synes de det er greit å ha sidesprang. Lett ja.

Anonymkode: 83ae2...874

• Liker 1
Gjest Nimbus2000
Skrevet

Hadde ligget med Michelle. Hadde ikke hatt dårlig samvittighet. Obama har tatt titusenvis av menneskeliv,  nektet å stenge Guantanamo Bay, osv. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er for etisk ikke-monogami. 

Anonymkode: 9484f...35f

Skrevet

Nei. Jeg liker ham godt og har stor respekt for ham, men å ha sex med en som jeg vet er i et forhold byr meg imot. 

AnonymBruker
Skrevet

Før han ble prez, yep

Han ble så grå og sliten mot slutten av de 8 årene. 

At han er utro mot Michelle for å ligge med meg, hadde fått meg til å føle meg svært spesiell. Fordi hun er ei bra dame med sex appeal og intelligens. Haters gonna hate. 

Anonymkode: 7bb5e...757

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...