AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Hei Når jeg og mannen har sex så får jeg dessverre ikke noe orgasme. Har søkt rundt på nettet om denne stillingen,men har ikke funnet hvordan denne stillingen virker. Har lyst til å få en ordentlig forklaring på hvordan denne Cat stillingen virker sånn at jeg kan få orgasme. Anonymkode: 9c89c...81a
Fioljenta Skrevet 28. mai 2020 #2 Skrevet 28. mai 2020 Jeg tror det er helt vanlig at jenter ikke kommer vaginalt (vanlig sånn inn og ut bevegelser), men av at klitoris stimuleres. CAT stillingen er en variant av misjonærstillingen, men i stedet for at han beveger seg inn og ut, så glir han kroppen sin frem og tilbake langs din slik at vinkelen endres inni deg. Du kan vippe bekkenet ditt i takt med hans bevegelser. Ideen er å stimulere klitoris i bevegelsene. Noen jenter liker å legge beina sine rundt lårene hans. Andre liker å legge hendene sine under baken for å få baken litt opp og klitoris mer eksponert. Men, hvis du er ute etter orgasme, tror jeg du har mer hell med å stimulere klitoris. Jeg har skrevet litt om det her. 🙂 1
Jegmegogbarnet Skrevet 29. mai 2020 #3 Skrevet 29. mai 2020 Min samboer har en womanizer. Funker som bare det...
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #4 Skrevet 29. mai 2020 Jeg har aldri fått orgasme av inn og ut sex. Men synes det er veldig digg for det. Men typen jeg har sex med bruker hender/tunge sånn at jeg også kommer. Har prøvd de fleste stillinger. Anonymkode: c3380...376
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #5 Skrevet 29. mai 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri fått orgasme av inn og ut sex. Men synes det er veldig digg for det. Men typen jeg har sex med bruker hender/tunge sånn at jeg også kommer. Har prøvd de fleste stillinger. Anonymkode: c3380...376 Hørtes fantastisk ut 🤤 Anonymkode: 9c89c...81a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #6 Skrevet 29. mai 2020 14 timer siden, Fioljenta skrev: Jeg tror det er helt vanlig at jenter ikke kommer vaginalt (vanlig sånn inn og ut bevegelser), men av at klitoris stimuleres. CAT stillingen er en variant av misjonærstillingen, men i stedet for at han beveger seg inn og ut, så glir han kroppen sin frem og tilbake langs din slik at vinkelen endres inni deg. Du kan vippe bekkenet ditt i takt med hans bevegelser. Ideen er å stimulere klitoris i bevegelsene. Noen jenter liker å legge beina sine rundt lårene hans. Andre liker å legge hendene sine under baken for å få baken litt opp og klitoris mer eksponert. Men, hvis du er ute etter orgasme, tror jeg du har mer hell med å stimulere klitoris. Jeg har skrevet litt om det her. 🙂 Skal prøve på dette her for det hørtes utrolig fantastisk ut🤤 Anonymkode: 9c89c...81a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå