AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Faren min mener jeg ikke er flink nok til å kjøre så jeg ikke kan kjøre med moren min. faren min er ganske opptatt og kan kun kjøre 1 gang i uken halvtime-en time med han. Mens moren min er ganske ledig og jeg kan kjøre med henne 2-3 ganger i uka for 10-30 min moren min vil ikke kjøre med meg da hun ble skremt for faren min mente jeg ikke var god nok hva mener dere? Kan jeg ikke kjøre med moren min, er det virkelig så farlig? Hun har hatt førekort i over 5 år! Så ser ikke no Gunn til at jeg ikke kan lære med henne selv om jeg ikke er så flink Anonymkode: 62f99...bb0
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #2 Skrevet 28. mai 2020 Hvis moren din ikke er flink til å kjøre så kan hun lære deg feil ting og det er jo ikke så lurt. Det spiller ingen rolle om hun har hatt førerkort i over fem år. jeg vet om folk som har har førerkort i over 40 år og som kjører som tullinger, Anonymkode: d7893...649 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #3 Skrevet 28. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis moren din ikke er flink til å kjøre så kan hun lære deg feil ting og det er jo ikke så lurt. Det spiller ingen rolle om hun har hatt førerkort i over fem år. jeg vet om folk som har har førerkort i over 40 år og som kjører som tullinger, Anonymkode: d7893...649 Hun er flink, hun har hatt førekort lenge. Men ja, hun er ikke super flink! Faren min er taxi sjåfør og har lært mange å kjøre så han er kanskje mest tryggest Anonymkode: 62f99...bb0
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 Altså, mengdetrening er det viktigste! Å få kjørt mest mulig, slik at du blir vant til trafikken, bilen, flyten. Jo mer du øvelseskjører, jo bedre blir du. Hvis moren din er redd, kan dere starte med å kjøre i rolige områder med lav fartsgrense og lite trafikk. Også jobbe dere oppover. Hvis du ikke er så flink enda, er jo poenget å la deg kjøre steder du behersker frem til du er god nok til mer avansert trafikk. Det aller verste du kan gjøre er å kjøre lite. Hilsen en i bransjen Anonymkode: 82e2d...c8b 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #5 Skrevet 28. mai 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, mengdetrening er det viktigste! Å få kjørt mest mulig, slik at du blir vant til trafikken, bilen, flyten. Jo mer du øvelseskjører, jo bedre blir du. Hvis moren din er redd, kan dere starte med å kjøre i rolige områder med lav fartsgrense og lite trafikk. Også jobbe dere oppover. Hvis du ikke er så flink enda, er jo poenget å la deg kjøre steder du behersker frem til du er god nok til mer avansert trafikk. Det aller verste du kan gjøre er å kjøre lite. Hilsen en i bransjen Anonymkode: 82e2d...c8b Jeg syntes en gang i uka blir for lite å kjøre. Syntes det er mye mellomrom mellom hver kjøretime og vil ta meg et år før jeg klarer å kjøre. Mitt mål er å få førekort innen 2 måneder noe jeg vet jeg klarer om jeg får kjøre litt og litt. Uten store mellomrommer Er til og med fornøyd med små turer, 10 min tur hver dag (moren min er husmor og bilen er hver dag hjemme, hun reiser ofte i bilen for å kjøpe mat) men nå ble moren min skremt etter det faren min sa. Han mente jeg kommer til å kjøre på veien og ødelegge bilen. Jeg sa jeg kan betale hvis bilen blir ødelagt, men han mener jeg forsatt er dårlig jeg er enig at jeg kanskje ikke er super flink i motorvei, men jeg kan fint kjøre steder med lave fartsgrenser.. men nå er moren min veldig skeptisk på grunn av faren min. Anonymkode: 62f99...bb0
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #6 Skrevet 28. mai 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faren min mener jeg ikke er flink nok til å kjøre så jeg ikke kan kjøre med moren min. faren min er ganske opptatt og kan kun kjøre 1 gang i uken halvtime-en time med han. Mens moren min er ganske ledig og jeg kan kjøre med henne 2-3 ganger i uka for 10-30 min moren min vil ikke kjøre med meg da hun ble skremt for faren min mente jeg ikke var god nok hva mener dere? Kan jeg ikke kjøre med moren min, er det virkelig så farlig? Hun har hatt førekort i over 5 år! Så ser ikke no Gunn til at jeg ikke kan lære med henne selv om jeg ikke er så flink Anonymkode: 62f99...bb0 Far syns sikkert at mor har så mange uvaner han ikke vil at du skal ha. Han vil at du skal kjøre som han og ikke som henne. Han kan derimot ikke si det høyt uten å få tilsnakk fra henne. Anonymkode: 494aa...9aa 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #7 Skrevet 28. mai 2020 Dette må du løse hjemme, det spiller ingen rolle hva noen her inne sier. Det er ingen her som vet hvordan moren din er som sjåfør. Anonymkode: d7893...649
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #8 Skrevet 28. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette må du løse hjemme, det spiller ingen rolle hva noen her inne sier. Det er ingen her som vet hvordan moren din er som sjåfør. Anonymkode: d7893...649 Moren min som sjåfør er flink. Hun kjører ikke mye til ukjente steder, men kjører mye til senteret og slike nære områder (hvor jeg ønsker å kjøre med henne) hun har aldri hatt ulykke i bil syntes det er rart hun ikke kjører med meg til nære områder. Som en kort tur til butikken osv Anonymkode: 62f99...bb0
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #9 Skrevet 28. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Moren min som sjåfør er flink. Hun kjører ikke mye til ukjente steder, men kjører mye til senteret og slike nære områder (hvor jeg ønsker å kjøre med henne) hun har aldri hatt ulykke i bil syntes det er rart hun ikke kjører med meg til nære områder. Som en kort tur til butikken osv Anonymkode: 62f99...bb0 Ja vel. Anonymkode: d7893...649
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #10 Skrevet 29. mai 2020 På 28.5.2020 den 22.42, AnonymBruker skrev: Moren min som sjåfør er flink. Hun kjører ikke mye til ukjente steder, men kjører mye til senteret og slike nære områder (hvor jeg ønsker å kjøre med henne) hun har aldri hatt ulykke i bil syntes det er rart hun ikke kjører med meg til nære områder. Som en kort tur til butikken osv Anonymkode: 62f99...bb0 Respekter at hun ikke vil! Verre er det ikke! Og skal du kjøre mye får du ta timer på kjøreskolen! Anonymkode: a7c73...b54
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #11 Skrevet 30. mai 2020 På 28.5.2020 den 22.31, AnonymBruker skrev: Jeg syntes en gang i uka blir for lite å kjøre. jeg er enig at jeg kanskje ikke er super flink i motorvei, men jeg kan fint kjøre steder med lave fartsgrenser.. Anonymkode: 62f99...bb0 En gang i uka er mye bedre enn ingenting og i mellomtiden kan man pugge trafikkskilt og alt man trenger å vite. Det er ganske mye en bør kunne. Det handler jo ikke bare om det å holde i et ratt og å kunne kjøre en bil. Det handler om forståelse for å være en deltager i trafikken. Hvor ung er du? Kanskje tar de feil om deg, men kanskje er du et ukonsentrert menneske i trafikken. Det vet ikke vi. Anonymkode: 67abf...4aa 1
edwardnigma Skrevet 31. mai 2020 #12 Skrevet 31. mai 2020 På 28.5.2020 den 22.42, AnonymBruker skrev: Moren min som sjåfør er flink. Hun kjører ikke mye til ukjente steder, men kjører mye til senteret og slike nære områder (hvor jeg ønsker å kjøre med henne) hun har aldri hatt ulykke i bil syntes det er rart hun ikke kjører med meg til nære områder. Som en kort tur til butikken osv Anonymkode: 62f99...bb0 Du kan ikke vite om noen er en god sjåfør når du ikke kan kjøre selv...
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #13 Skrevet 2. juni 2020 Du er vel flink nok til å kjøre på en tom parkeringsplass med henne? Hun kan kjøre dit. Anonymkode: bc257...413
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå