Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først i starten av uke 31 så går slimproppen sammen med masse kynnere. Dette roer seg ned noen dager før et døgn med modningsrier, etter hva jeg har lest. 

Tak i rygg og mage, gjennom hele døgnet så kom de regelmessig. Verken varm dusj, smertestillende eller å legge seg hjalp noe. Jeg måtte bare puste meg gjennom.

Så roet det seg etter et døgn, like fort som de dukket opp og jeg er så klart sliten. Så da sov jeg en hel natt og en hel dag før jeg i det hele tatt fungerte igjen. 

Hele denne uken har jeg da slitt med å få i meg mat pga smertene. Så i dag har jeg hatt en skikkelig spisedag, men kjenner takene i rygg, mage og lår igjen. 

Er det dette jeg har å forvente frem til fødsel? I følge jordmor så skal jeg ikke bekymre meg så lenge baby er aktiv og at jeg ikke blør. 

Anonymkode: 74387...8f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var plaget av noe lignende fra uke 30 og fram til fødsel i uke 40. Jeg blødde litt (bare litt blod i slimet), men smertetakene mine roet seg når jeg la meg for kvelden. Det kjentes som de første riene fra første fødsel, og var utrolig slitsomt i tillegg til at jeg ble redd for å føde prematurt. Jeg fikk beskjed om at jeg skulle ta kontakt med føden hvis det økte på og ikke roet seg ved hvile. Det var ikke like ille hele veien, det roet seg i perioder, men uke 30 var første gang jeg opplevde det. Jeg syns det høres ut som du burde vært på føden til en sjekk hvis du ikke har vært det. Håper det roer seg for deg! 

Anonymkode: f74bf...ea3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var plaget av noe lignende fra uke 30 og fram til fødsel i uke 40. Jeg blødde litt (bare litt blod i slimet), men smertetakene mine roet seg når jeg la meg for kvelden. Det kjentes som de første riene fra første fødsel, og var utrolig slitsomt i tillegg til at jeg ble redd for å føde prematurt. Jeg fikk beskjed om at jeg skulle ta kontakt med føden hvis det økte på og ikke roet seg ved hvile. Det var ikke like ille hele veien, det roet seg i perioder, men uke 30 var første gang jeg opplevde det. Jeg syns det høres ut som du burde vært på føden til en sjekk hvis du ikke har vært det. Håper det roer seg for deg! 

Anonymkode: f74bf...ea3

Jeg var på sjekk i forrige uke, men de sjekket ikke livmorhals eller mormunn, så jeg er jo litt skeptisk. 

Anonymkode: 74387...8f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...