AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Hvilke måte er det best å ri mannen på når man ha sex? Anonymkode: c1e97...557
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #3 Skrevet 28. mai 2020 Noen liker vugging andre opp og ned. Anonymkode: b8ce3...bac
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 4 minutter siden, Kenelz skrev: opp på han Forstår den,men uten at det blir heilt teit 😅Føler at jeg ikke får det til sånn ordentlig Anonymkode: c1e97...557 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #5 Skrevet 28. mai 2020 Du skal ri slik at det blir best mulig for deg. Dette kjenner du aller best selv. Det er bare å prøve seg fram. Anonymkode: a6949...01e 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #6 Skrevet 28. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal ri slik at det blir best mulig for deg. Dette kjenner du aller best selv. Det er bare å prøve seg fram. Anonymkode: a6949...01e Ønsker at det skal være sexy også Anonymkode: c1e97...557
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #7 Skrevet 28. mai 2020 Poenget er jo at det skal bli godt for deg, og at du får orgasme (uten at han trenger å gjøre jobben). Så bra riding er når du selv kommer av det Anonymkode: f964d...79a 1
I'm just a girl Skrevet 28. mai 2020 #8 Skrevet 28. mai 2020 Gutta bør jo svare her.... Jeg varierer mellom å rotere, vugge frem og tilbake og heise meg opp og ned. Har bare fått positive tilbakemeldinger. 😅 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #9 Skrevet 28. mai 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget er jo at det skal bli godt for deg, og at du får orgasme (uten at han trenger å gjøre jobben). Så bra riding er når du selv kommer av det Anonymkode: f964d...79a Er derfor jeg ønsker å få gode tips fordi jeg ønsker å gjør det godt både for meg og mannen ønsker også å få mest mulig orgasme også. Anonymkode: c1e97...557 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #10 Skrevet 28. mai 2020 Når samboer rir meg går det mest i vugging fram og tilbake. Jeg digger å bli ridd, særlig når jeg kjenner at jeg er så langt inni henne som det er mulig å komme. Jeg liker også veldig godt når hun lener seg litt bakover, for da ser puppene hennes ekstra deilige ut. Vi varierer med litt "good old in and out", men da er det gjerne jeg som beveger meg mest. Hun løfter seg litt opp og jeg støter inn og ut. Jeg synes det er veldig sexy å se henne bakfra mens hun rir meg i reverse cowgirl, men den stillingen er litt ubehagelig for henne så vi gjør det ikke så ofte. Jeg har også en tendens til å komme alt for fort i den stillingen. Når hun rir meg "forlengs" kan jeg holde ut mye lenger enn i f.eks. misjonær eller bakfra. Anonymkode: 76b13...828 3
Fioljenta Skrevet 28. mai 2020 #11 Skrevet 28. mai 2020 Egentlig handler det bare om å finne noe dere begge liker. Det krever litt eksperimentering. Men det er jo også en del av moroa. 😊 Jeg har samlet en del ideer til hva dere kan prøve her: https://fiolsex.net/wp/?cat=201 Vanligvis får ikke jeg orgasme av at han er inne i meg. Det skjer, men det vanligste er at jeg kommer når klitoris stimuleres.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #12 Skrevet 28. mai 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når samboer rir meg går det mest i vugging fram og tilbake. Jeg digger å bli ridd, særlig når jeg kjenner at jeg er så langt inni henne som det er mulig å komme. Jeg liker også veldig godt når hun lener seg litt bakover, for da ser puppene hennes ekstra deilige ut. Vi varierer med litt "good old in and out", men da er det gjerne jeg som beveger meg mest. Hun løfter seg litt opp og jeg støter inn og ut. Jeg synes det er veldig sexy å se henne bakfra mens hun rir meg i reverse cowgirl, men den stillingen er litt ubehagelig for henne så vi gjør det ikke så ofte. Jeg har også en tendens til å komme alt for fort i den stillingen. Når hun rir meg "forlengs" kan jeg holde ut mye lenger enn i f.eks. misjonær eller bakfra. Anonymkode: 76b13...828 Slik som du forteller så virker det himla enkelt ut og godt ut,men også sexy ut🤩Har lyst til å gjøre det på samme måte. Hvordan klarte du å komme helt inni henn uten at det gjør vondt for henne ? Har ridd mannen for lenge siden,men det gjorde vondt for min del,men nå har jeg lyst til å gjøre dette på nytt. Men at jeg er forbered og at det blir en god opplevelse for både meg han. Anonymkode: c1e97...557
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #13 Skrevet 28. mai 2020 11 minutter siden, Fioljenta skrev: Egentlig handler det bare om å finne noe dere begge liker. Det krever litt eksperimentering. Men det er jo også en del av moroa. 😊 Jeg har samlet en del ideer til hva dere kan prøve her: https://fiolsex.net/wp/?cat=201 Vanligvis får ikke jeg orgasme av at han er inne i meg. Det skjer, men det vanligste er at jeg kommer når klitoris stimuleres. Hvordan klarer han å komme helt inni deg? Takk for mange fine tips 😍🤩 Anonymkode: c1e97...557
copro Skrevet 28. mai 2020 #14 Skrevet 28. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ønsker at det skal være sexy også Anonymkode: c1e97...557 Det blir automatisk sexy hvis du sørger for å ri/bevege deg slik at det blir deilig for deg selv, da er det umulig å ikke tenne på deg. Kos deg neste gang du skal ut på ridetur 😉 3
Fioljenta Skrevet 28. mai 2020 #15 Skrevet 28. mai 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan klarer han å komme helt inni deg? Takk for mange fine tips 😍🤩 Anonymkode: c1e97...557 Dypest mulig er ikke alltid best mulig, men du kan vippe på bekkenet og han presse opp mot deg. 😉 1
ToMan Skrevet 29. mai 2020 #16 Skrevet 29. mai 2020 Mer rugging og frem og tilbake rotasjon i bekkenet er det beste synes jeg. Litt missforstått at det å ri handler om å hoppe opp og ned synes jeg. Ved å rugge fram og tilbake masseres på en måte kuken inni fitta til dama. Liker veldig godt å bli ridd og det visuelle ved det. Kunne se at jeg sklir inn og ut av henne, se brystene duver og synet av et smilende og nytende ansikt over meg. Får også en helt herlig utsikt av revers cowgirl. Føles ganske anderledes også og klemmer rundt kuken på en annen måte. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #17 Skrevet 29. mai 2020 Akkurat nå, ToMan skrev: Mer rugging og frem og tilbake rotasjon i bekkenet er det beste synes jeg. Litt missforstått at det å ri handler om å hoppe opp og ned synes jeg. Ved å rugge fram og tilbake masseres på en måte kuken inni fitta til dama. Liker veldig godt å bli ridd og det visuelle ved det. Kunne se at jeg sklir inn og ut av henne, se brystene duver og synet av et smilende og nytende ansikt over meg. Får også en helt herlig utsikt av revers cowgirl. Føles ganske anderledes også og klemmer rundt kuken på en annen måte. Hvordan klarer du å komme helt inni henne? 🤤 Blir du kåt då? Anonymkode: c1e97...557
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #18 Skrevet 29. mai 2020 7 timer siden, copro skrev: Det blir automatisk sexy hvis du sørger for å ri/bevege deg slik at det blir deilig for deg selv, da er det umulig å ikke tenne på deg. Kos deg neste gang du skal ut på ridetur 😉 Hva er den aller bestillingen ? 🤤 Anonymkode: c1e97...557
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #19 Skrevet 29. mai 2020 7 timer siden, Fioljenta skrev: Dypest mulig er ikke alltid best mulig, men du kan vippe på bekkenet og han presse opp mot deg. 😉 Klarer mannen å komme helt inni deg då ?🤤 Anonymkode: c1e97...557
ToMan Skrevet 29. mai 2020 #20 Skrevet 29. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan klarer du å komme helt inni henne? 🤤 Blir du kåt då? Anonymkode: c1e97...557 Som Fioljenta flott beskriver over her er ikke dypest mulig alltid best mulig. Men det å vippe på bekkenet og varierte bevegelser og at jeg presser meg imot henne og ikke bare ligger passiv nederst. Blir kåt da og blir kåt nå.... av tanken. 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå