AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #21 Skrevet 29. mai 2020 alle musklene i kroppen din har fått hvile. Dette skjer ikke ved vanlig søvn. Så ergo føler man seg mer utvilt. Anonymkode: 327f9...e7a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #22 Skrevet 29. mai 2020 Propofol gir en følelse av eufori. Og så får man jo muskelrelakserende og annet i en coctail som gir denne uthvilthet og godfølelse. Hadde selv en operasjon i forrige uke, hadde gledet meg til den lenge fordi jeg var søvnløs i lang tid og generelt utkjørt i tiden før. Anonymkode: df39b...926
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #23 Skrevet 29. mai 2020 Ja, da er du ett skritt nærmere å vite litt om hva heavy narkomane trakter etter.. Muskelavslappende blant annet, vil jo naturlig nok føre til hvile, som igjen gir følelse av utvhilthet - er det for enkelt tenkt? Anonymkode: 706e7...e9c
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #24 Skrevet 29. mai 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, da er du ett skritt nærmere å vite litt om hva heavy narkomane trakter etter.. Muskelavslappende blant annet, vil jo naturlig nok føre til hvile, som igjen gir følelse av utvhilthet - er det for enkelt tenkt? Anonymkode: 706e7...e9c Langt ifra alle operasjoner som får muskelrelax. Ingen i bein eller armer eller ØNH. Langt ifra alle i gyn eller mage heller. Muskelrelax bruk går generelt ned. Awareness er KO en fryktet bivirkning av av narkose som kun forekommer ved bruk av relax Anonymkode: d3d4d...ef1
Gjest Daryl Dixon Skrevet 29. mai 2020 #25 Skrevet 29. mai 2020 Aldri følt meg uthvilt etter narkose.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #26 Skrevet 30. mai 2020 På 29.5.2020 den 11.15, AnonymBruker skrev: Ja, da er du ett skritt nærmere å vite litt om hva heavy narkomane trakter etter.. Muskelavslappende blant annet, vil jo naturlig nok føre til hvile, som igjen gir følelse av utvhilthet - er det for enkelt tenkt? Anonymkode: 706e7...e9c Akkurat. Det var propofol Michael Jackson døde av. Han brukte det som sovemedisin og generelt. Anonymkode: df39b...926
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå