Gå til innhold

Tips til oppbevaring av bildekk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere noen tips til hvordan vi kan oppbevare dekkene til bilen? Akkurat nå står dekkene stablet midt på gulvet i "kjelleren" (det er ikke en kjeller, men vi har to innganger og inngangen nede er gjort om til bod uten oppvarming - vi kaller den bare kjelleren). Det er ikke plass på veggene til å henge opp stativer, og det finnes heller ingen krok i rommet hvor dekkene kan stå uten å være i veien. Vurderer å kjøpe inn bager til dem og la dem ligge bortover gulvet under nederste hylle, men er det noen andre lure løsninger ute i verden?

Anonymkode: f707f...bad

AnonymBruker
Skrevet

IKKE inne hvertfall. HVIS det skulle begynne å brenne blir det katastrofe. Ha dem hengende i garasjen eller boden. 

Anonymkode: a0a94...cfd

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

IKKE inne hvertfall. HVIS det skulle begynne å brenne blir det katastrofe. Ha dem hengende i garasjen eller boden. 

Anonymkode: a0a94...cfd

Vi må oppbevare dem inne. Har verken garasje eller utvendig bod.

Skrevet

Er dekkhotell et alternativ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Leonetta skrev:

Nei.

AnonymBruker
Skrevet

Mine bor på hotell

Anonymkode: 74e47...043

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Leonetta skrev:

Dekkhotell er gull. Du slipper at dekkene tar opp plass hjemme, og du slipper at de blir oppbevart feil så de får kortere holdbarhet. Ikke synes jeg det er spesielt dyrt heller, jeg betaler ca 850,-/sesong inkl. omlegging, vask av dekk/felger og sjekk av tilstanden. Jeg ser TS sier dekkhotell ikke er et alternativ, men jeg vil anbefale det likevel. 

Anonymkode: 45aa5...5e9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...