AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Hei! Jeg har hatt mitt første egginnsett i dag, men da jeg kom hjem hadde jeg ekstremt murringer nederst i magen. Jeg skjønner det kan oppstå da de har rotet ganske bra oppi der både ved uttak og innsett, men samtidig blir man litt bekymra da.. hadde dere som har gjennomgått dette fryktelig murring etter innsett? Anonymkode: 4bdfc...2ff
Neutral90 Skrevet 28. mai 2020 #2 Skrevet 28. mai 2020 Hva mener du med fryktelig murring? Er du kanskje litt overstimulert? Har de nevnt dette? Man kjenner jo det godt om det har vært egguttak, mens belastningen er mye mindre om det "bare" er innsett.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #3 Skrevet 28. mai 2020 Akkurat nå, Neutral90 skrev: Hva mener du med fryktelig murring? Er du kanskje litt overstimulert? Har de nevnt dette? Man kjenner jo det godt om det har vært egguttak, mens belastningen er mye mindre om det "bare" er innsett. Sterke mensensmerter lignende 🙈vanskelig å forklare, men har jo vært vondt siden uttak, så regner med at det har en sammenheng med det.. de har ikke nevnt noe om at jeg er overstimulert. Anonymkode: 4bdfc...2ff
Neutral90 Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sterke mensensmerter lignende 🙈vanskelig å forklare, men har jo vært vondt siden uttak, så regner med at det har en sammenheng med det.. de har ikke nevnt noe om at jeg er overstimulert. Anonymkode: 4bdfc...2ff Har nok en sammenheng med uttak ja helt vanlig. Vær obs på om du blir verre, da hadde jeg tatt kontakt med klinikken.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #5 Skrevet 28. mai 2020 Du kan få murringer og graviditetssymptomer etter ivf ja, dette er på grunn av progesteronen, lutinus eller crinone Anonymkode: e500d...bce
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #6 Skrevet 28. mai 2020 Jeg har gjort IVF 8 ganger og jeg blir alltid sånn. Veldig normalt, men kontakt lege hvis det blir vondere 😊 Anonymkode: f916e...714
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #7 Skrevet 29. mai 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gjort IVF 8 ganger og jeg blir alltid sånn. Veldig normalt, men kontakt lege hvis det blir vondere 😊 Anonymkode: f916e...714 Men har du noen gang fått positiv test da? Anonymkode: 4bdfc...2ff
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #8 Skrevet 29. mai 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan få murringer og graviditetssymptomer etter ivf ja, dette er på grunn av progesteronen, lutinus eller crinone Anonymkode: e500d...bce Okei, takk for svar. I dag har jeg hatt mer takvise smerter opp mot mellomgulvet, syntes det er litt rart, så lurer på å ringe klinikken i morgen. Har litt negativ tankegang så er så bekymra for at det ikke går😫 Anonymkode: 4bdfc...2ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå