Gå til innhold

Ønsker å ha anal samleie på nytt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst til å prøve å ha anal samleie med mannen igjen. Har hatt det for lenge siden,men husker at det gjorde vondt.

Er det noe jeg kan gjøre sånn at det ikke gjør så vondt? Kom med tips og ideer ;) 

Anonymkode: 79c87...1fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruk laaang tid på oppvarming, gjerne bruk mye glidemiddel og butplugg for å utvide. 
Slapp av når han skal inn og ta det pent, stopp hvis det gjør vondt 

Anonymkode: 80eff...537

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bruk laaang tid på oppvarming, gjerne bruk mye glidemiddel og butplugg for å utvide. 

Hvilke oppvarming er best ? :) 

AnonymBruker
Skrevet

Glidemiddel!!🙌

Ta det rolig og forsiktig, bruk gjerne butplugg før å utvide. Viktig å kommunisere godt dere imellom slik at han ikke bare kjører på med en gang han tror han har kommet innenfor😅

Om du føler deg usikker kan det være lurt om du tar styringen og er på topp eller iallefall styrer tempo om du står på alle fire😊

Anonymkode: 5505c...3ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Glidemiddel!!🙌

Ta det rolig og forsiktig, bruk gjerne butplugg før å utvide. Viktig å kommunisere godt dere imellom slik at han ikke bare kjører på med en gang han tror han har kommet innenfor😅

Om du føler deg usikker kan det være lurt om du tar styringen og er på topp eller iallefall styrer tempo om du står på alle fire😊

Hvilke glidemiddel anbefaler du/dere?? 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke glidemiddel anbefaler du/dere? 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glidemiddel!!🙌

Når man har gjort dette er anal sex godt ? 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man har gjort dette er anal sex godt? 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke glidemiddel anbefaler du/dere?? 

Silikonbasert glidemiddel👌

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Silikonbasert glidemiddel👌

Hvorfor er det bra ? 

AnonymBruker
Skrevet

Bruk lang tid på å bli skikkelig kåt. Han kan gjerne slikke deg så du kommer først eller noe sånt. Så bruker dere god tid på å "åpne opp" vha fingre eller buttplug og masse glidemiddel. Er ingen naturlig glid bak der, så må kjøre på med glidemiddel. Kan virkelig ikke bli for mye. Kan også være lurt med kondom siden den har glidemiddel også (pluss at du slipper sæd opp i rumpa, det er litt grisete når det skal ut 😅).

Jeg synes det er kjekt å stå på alle fire med han bak, og så står han stille mens jeg beveger meg mot han. Underveis når man bruker buttplug eller glir seg på han så kan det være kjekt å stoppe litt, puste og bare la han være inne der mens man slapper av. Da venner rumpa seg litt til str før man går litt lengre. 

Når du har fått han inn og du har vendt seg til str på hele han så kan du begynne å bevege deg mer, og når du føler deg klar for det lar du han få kjøre på. Jeg får lettere orgasme med anal penetrering enn vaginal. Men det er en annen type orgasme, med muskler rundt rumpa og mer mot ryggen. Og ja, det er skikkelig digg. Men dritvondt om man ikke tar seg tid til å jobbe seg opp. 

Lykke til! 

Anonymkode: d919d...d47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste er å være veldig veldig tent og kåt. 
Og glidemiddel. 

Anonymkode: ad6ca...f18

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk lang tid på å bli skikkelig kåt. Han kan gjerne slikke deg så du kommer først eller noe sånt. Så bruker dere god tid på å "åpne opp" vha fingre eller buttplug og masse glidemiddel. Er ingen naturlig glid bak der, så må kjøre på med glidemiddel. Kan virkelig ikke bli for mye. Kan også være lurt med kondom siden den har glidemiddel også (pluss at du slipper sæd opp i rumpa, det er litt grisete når det skal ut 😅).

Jeg synes det er kjekt å stå på alle fire med han bak, og så står han stille mens jeg beveger meg mot han. Underveis når man bruker buttplug eller glir seg på han så kan det være kjekt å stoppe litt, puste og bare la han være inne der mens man slapper av. Da venner rumpa seg litt til str før man går litt lengre. 

Når du har fått han inn og du har vendt seg til str på hele han så kan du begynne å bevege deg mer, og når du føler deg klar for det lar du han få kjøre på. Jeg får lettere orgasme med anal penetrering enn vaginal. Men det er en annen type orgasme, med muskler rundt rumpa og mer mot ryggen. Og ja, det er skikkelig digg. Men dritvondt om man ikke tar seg tid til å jobbe seg opp. 

Lykke til! 

Anonymkode: d919d...d47

Takk for tips :) kjenner at jeg har blitt gira 😅

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glidemiddel!!🙌

Kjenner at jeg har blitt gira 😅

AnonymBruker
Skrevet

Vi gikk over til å bruke babyolje, uten kondom.  Hun ligger da på siden og jeg står bak henne og sakte og forsiktig sklir inn i henne bakfra. For meg er dette uten tvil en bedre stilling en «doggy» siden jeg kan se ansiktet hennes hele tiden. Når jeg da er kommet inn så kan jeg sakte begynne å bevege meg etter hennes ønske. Etter litt tid kan jeg øke både fart og dybde. Forsøker så godt jeg kan å ikke komme inni henne siden det som sagt av andre her tidliger det kan bli litt griseri.

Anonymkode: 63972...10a

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe jeg kan gjøre sånn at det ikke gjør så vondt? Kom med tips og ideer

Et godt tips er å si nei til anal

Anonymkode: 51d9a...eb5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er best med anal misjonærstillingen. Doggy bakfra gjør vondt.

Vi er ikke sååå nøye med å tøye og varme opp så veldig mye, men han er veldig var for meg... jeg sier i fra når det er stopp og når det er å fortsette... 

Til å begynne med er det bare deilig og så er det litt sånn godtvondt og så blir det deilig igjen. 

Jeg tror jeg skal få mannen til å prøve sidelengs mens han står, sånn som en annen forklarte over her.. hørtes deilig ut. 

Anonymkode: ad186...c19

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Et godt tips er å si nei til anal

Anonymkode: 51d9a...eb5

Har lyst til dette selv 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi gikk over til å bruke babyolje, uten kondom.  Hun ligger da på siden og jeg står bak henne og sakte og forsiktig sklir inn i henne bakfra. For meg er dette uten tvil en bedre stilling en «doggy» siden jeg kan se ansiktet hennes hele tiden. Når jeg da er kommet inn så kan jeg sakte begynne å bevege meg etter hennes ønske. Etter litt tid kan jeg øke både fart og dybde. Forsøker så godt jeg kan å ikke komme inni henne siden det som sagt av andre her tidliger det kan bli litt griseri.

Dette hørtes jo helt fantastisk ut 🤤

Er baby olje det beste? 

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er best med anal misjonærstillingen. Doggy bakfra gjør vondt.

Vi er ikke sååå nøye med å tøye og varme opp så veldig mye, men han er veldig var for meg... jeg sier i fra når det er stopp og når det er å fortsette... 

Til å begynne med er det bare deilig og så er det litt sånn godtvondt og så blir det deilig igjen. 

Jeg tror jeg skal få mannen til å prøve sidelengs mens han står, sånn som en annen forklarte over her.. hørtes deilig ut. 

Anonymkode: ad186...c19

Første gangen vi virkelig fikk til anal var med henne i misjonærstillingen. Jeg må personlig si at det er en utrolig spesiell stilling for meg, det synet av å se fitta ligge der ubrukt mens jeg er inni rumpa hennes er ganske heftig. Hun liker også veldig godt å ri meg mens jeg da er i rumpa, men dessverre kommer jeg veldig lett da. 

Doggy har vi prøvd flere ganger men ikke fått den til skikkelig, i tillegg så er det vanligvis en stilling som ikke jeg er en elsker av ved vaginal sex også. Men henne liggende på siden fungerer for oss begge, det er nemlig viktig for meg å se henne i øynene. 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette hørtes jo helt fantastisk ut 🤤

Er baby olje det beste? 

Baby olje er nok ikke det beste, men de glidemidlene vi har prøvd har fungert dårlig. Så babyolje er da blitt noe vi prøvde og fant ut fungerte tilfredsstillende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...