Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg mistet i starten av mai. Da var jeg 5-6 uker på vei. Kroppen fikset alt selv og blødningene ga seg. Så begynte vi å ha sex annen hver dag, men nå har vi hatt noen dager opphold og hadde ikke sex siden søndag/mandag. 
idag ettermiddag opplevde jeg det berømte el-slimet, var veldig slimete, blank og små tykt. Hatt små rare/ømme bryster og trodde egentlig dette var graviditet. 
tok en clearblue eggløsning advenced som viste positiv. Er det forsent å ha sex med engang den testen viste positiv? Og kan man stole på resultatet? Gikk på toalettet 1-2 timer før jeg tok den testen. 

2E1DE6B0-E002-42D1-9D1A-5940586F6912.jpeg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket med graviditetstest at hcg er ute av kroppen? Graviditetshormoner kan henge i ei stund etter en spontanabort, og kan også få eggløsningstester til å slå ut. 

Men, om det er eggløsning testen slår ut på, så er det ikke for sent, heller optimalt tidspunkt. Lykke til! 😊

Anonymkode: 00e6d...5fe

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert rester etter hcg

Anonymkode: f5147...e88

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke være rester av HCG som andre skriver, mine graviditetstester har blitt negative et par dager etter mine spontanaborter. Etter sist spontanabort ble jeg gravid igjen 3 uker etter, er nå 22 uker på vei. Så det er ikke umulig at du har eggløsning nå, selvom det også kan være rester etter HCG. Har du testa med graviditetstester etter spontanaborten og sett at de har blitt negative? 😊 

Anonymkode: dbe61...115

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du sjekket med graviditetstest at hcg er ute av kroppen? Graviditetshormoner kan henge i ei stund etter en spontanabort, og kan også få eggløsningstester til å slå ut. 

Men, om det er eggløsning testen slår ut på, så er det ikke for sent, heller optimalt tidspunkt. Lykke til! 😊

Anonymkode: 00e6d...5fe

Det er ikke rester, målte HCG på 1.1 forrige uke. Så fikk helt klar signal fra legen og siste gynekologisk undersøkelse så alt fint ut 

Skrevet

Sikkert rester etter hcg

Anonymkode: f5147...e88

Er ikke rester 

Skrevet

Trenger ikke være rester av HCG som andre skriver, mine graviditetstester har blitt negative et par dager etter mine spontanaborter. Etter sist spontanabort ble jeg gravid igjen 3 uker etter, er nå 22 uker på vei. Så det er ikke umulig at du har eggløsning nå, selvom det også kan være rester etter HCG. Har du testa med graviditetstester etter spontanaborten og sett at de har blitt negative? 😊 

Anonymkode: dbe61...115

Jeg fikk ta 3 HCG prøver på sykehus der den i forrige uke var på 1.1, så HCG gikk fort ut av kroppen. Legen sjekket på gynekologisk undersøkelse om alt var ute og fikk klar signal 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...