tito,lussi Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Hei. Jeg mistet i starten av mai. Da var jeg 5-6 uker på vei. Kroppen fikset alt selv og blødningene ga seg. Så begynte vi å ha sex annen hver dag, men nå har vi hatt noen dager opphold og hadde ikke sex siden søndag/mandag. idag ettermiddag opplevde jeg det berømte el-slimet, var veldig slimete, blank og små tykt. Hatt små rare/ømme bryster og trodde egentlig dette var graviditet. tok en clearblue eggløsning advenced som viste positiv. Er det forsent å ha sex med engang den testen viste positiv? Og kan man stole på resultatet? Gikk på toalettet 1-2 timer før jeg tok den testen.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #2 Skrevet 28. mai 2020 Har du sjekket med graviditetstest at hcg er ute av kroppen? Graviditetshormoner kan henge i ei stund etter en spontanabort, og kan også få eggløsningstester til å slå ut. Men, om det er eggløsning testen slår ut på, så er det ikke for sent, heller optimalt tidspunkt. Lykke til! 😊 Anonymkode: 00e6d...5fe
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #3 Skrevet 28. mai 2020 Sikkert rester etter hcg Anonymkode: f5147...e88
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 Trenger ikke være rester av HCG som andre skriver, mine graviditetstester har blitt negative et par dager etter mine spontanaborter. Etter sist spontanabort ble jeg gravid igjen 3 uker etter, er nå 22 uker på vei. Så det er ikke umulig at du har eggløsning nå, selvom det også kan være rester etter HCG. Har du testa med graviditetstester etter spontanaborten og sett at de har blitt negative? 😊 Anonymkode: dbe61...115
tito,lussi Skrevet 28. mai 2020 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du sjekket med graviditetstest at hcg er ute av kroppen? Graviditetshormoner kan henge i ei stund etter en spontanabort, og kan også få eggløsningstester til å slå ut. Men, om det er eggløsning testen slår ut på, så er det ikke for sent, heller optimalt tidspunkt. Lykke til! 😊 Anonymkode: 00e6d...5fe Det er ikke rester, målte HCG på 1.1 forrige uke. Så fikk helt klar signal fra legen og siste gynekologisk undersøkelse så alt fint ut
tito,lussi Skrevet 28. mai 2020 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sikkert rester etter hcg Anonymkode: f5147...e88 Er ikke rester
tito,lussi Skrevet 28. mai 2020 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trenger ikke være rester av HCG som andre skriver, mine graviditetstester har blitt negative et par dager etter mine spontanaborter. Etter sist spontanabort ble jeg gravid igjen 3 uker etter, er nå 22 uker på vei. Så det er ikke umulig at du har eggløsning nå, selvom det også kan være rester etter HCG. Har du testa med graviditetstester etter spontanaborten og sett at de har blitt negative? 😊 Anonymkode: dbe61...115 Jeg fikk ta 3 HCG prøver på sykehus der den i forrige uke var på 1.1, så HCG gikk fort ut av kroppen. Legen sjekket på gynekologisk undersøkelse om alt var ute og fikk klar signal
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå