AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Hei! Nå trenger jeg hjelp av dere som jobber i barnehage. Nå som det er varmt ute, hvilke klær går dere i? Jeg er på en utegruppe, som er i skogen hver dag fra 9-15:15. Aner ikke hvordan jeg kler meg da, det er jo varmt men føler jeg må ha turbukse fordi det kan være sørpe, vått å diverse insekter. Hva har jeg som overdel? Hva går dere med når dere bare er ute på uteområde i barnehagen? Jeg liker ikke sånne kort bukser, er det innafor å gå med langt skjørt som går til anklene? Anonymkode: c4062...5be
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #2 Skrevet 28. mai 2020 Jeg går som oftest med turbukse som er litt vid slik at jeg kan brette den opp. Tenker skjørt kanskje blir litt upraktisk når man kan leke med barna. Overdel har jeg t-skjorte, gjerne med en genser over i tilfelle det blir kaldt Anonymkode: 73bb0...624
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #3 Skrevet 28. mai 2020 Hos oss er det 7-8 grader og regn for tida, så vi hat ullundertøy, ullgenser og regntøy. hvis det er varmt (over 15 grader) har jeg ofte en turbukse som kan brettes opp, t-skjorte og tynn vindjakke. Varmeste dager hender det jeg bruker kortere bukser eller shorts. Jeg løper, danser, kryper, klatrer og sittet på på huk en del så skjørt bruker jeg ikke på jobb. Anonymkode: 6ba91...c58
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Nå trenger jeg hjelp av dere som jobber i barnehage. Nå som det er varmt ute, hvilke klær går dere i? Jeg er på en utegruppe, som er i skogen hver dag fra 9-15:15. Aner ikke hvordan jeg kler meg da, det er jo varmt men føler jeg må ha turbukse fordi det kan være sørpe, vått å diverse insekter. Hva har jeg som overdel? Hva går dere med når dere bare er ute på uteområde i barnehagen? Jeg liker ikke sånne kort bukser, er det innafor å gå med langt skjørt som går til anklene? Anonymkode: c4062...5be Jeg fryser nesten alltid, så jeg er egentlig feil person å spørre, men here goes: Når det er varmt ute går jeg ofte i langbukse som jeg bretter opp og så tar jeg av meg genseren for jeg har singlet under. Prøver å holde meg i skyggen hvis det er for varmt i sola. Jeg ville tatt med meg skift om jeg var deg. F.eks om det er kaldt om morgenen tar du med deg en kortbukse og t-skjorte eller lignende. Uansett alltid greit å ha skift barnehagen da barn kan ha uhell eller man må skifte. Jeg har både bukse, t-skjorte og sokker liggende på jobben. Hvis jeg hadde jobbet på utgruppe ville jeg pakket en liten sekk med kortbukse/shorts, en turbukse, t-skjorte o.l. Gjerne ha en vindtett jakke i tilfelle det blåser. Det er innafor å gå med skjørt, men veldig upraktisk på en utgruppe? Anonymkode: 603f1...a46
Pinecone Skrevet 28. mai 2020 #5 Skrevet 28. mai 2020 Går med turbukse og flere lag på overkroppen så det er enkelt å ta av/på etter temperatur, er litt kjølig på morgenen. Bretter opp turbuksen på ettermiddagen når det er varmt. En kollega har lang shorts (nesten til knærne) i turbukse-stoff. Det virker ideelt! Finnes jo turbukser med glidelås på lårene/leggene så du kan ta av beina, ikke særlig pene men det virker også praktisk! Aldri brukt skjørt på jobb, det virker veldig upraktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå