Gå til innhold

Noen som har erfaring fra bonprix.no?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så de hadde veldig billige klær. Er de seriøse? Noen som har erfaring fra å handle av dem?

Anonymkode: cbcae...bd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har handlet et par bukser og en veske derifra og er veldig fornøyd🙂

Første gang kjøpte jeg min vanlige str men var for stor,ingen problem å bytte. Så jeansene er litt store i størrelsen.

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Trish skrev:

Har handlet et par bukser og en veske derifra og er veldig fornøyd🙂

Første gang kjøpte jeg min vanlige str men var for stor,ingen problem å bytte. Så jeansene er litt store i størrelsen.

Takk for svar. Brukte de lang tid på å sende deg varene?

Skrevet

Veldig rare størrelser. Jeg bestilte to gensere i samme størrelse, den ene var for liten og den andre kunne brukes som telt. T-skjorter er ofte veldig korte. Les beskrivelsen nøye, og tilbakemeldingene fra kunder på hvert plagg. De har også en irriterende evne til å dele opp bestillingen i flere pakker som kommer med 1-3 dagers mellomrom, selv om alt som ble bestilt skulle være på lager.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Brukte de lang tid på å sende deg varene?

Husker ikke nøyaktig men tror ikke det var lang tid nei. Vet de har lager i Tyskland.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt litt derfra, ja, og synes dessverre mye av det er ræl. Det er en grunn til at de ter billig.. Dårlig kvalitet, merkelig passformer, og det aller meste er størrelse telt... Kort i lengden, men kjempestort ellers, så går ikke å bare bestille en størrelse mindre heller. 

Anonymkode: 8f886...2a4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde en gang, de brukte mange uker på å sende pakken. Da jeg kontaktet dem etter to uker for å kansellere, sa de at det var for seint, for den ble pakket "i dag", men jeg kunne returnere. Likevel gikk det tre uker før jeg fikk pakken. 

Klærne er veldig store i størrelsen. 

Anonymkode: a8258...d28

AnonymBruker
Skrevet

Du får det du betaler for. Mye fin, men kvaliteten er veldig dårlig. Rare størrelser og null passform

Anonymkode: 8a576...f88

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun bestilt en gang fra den nettsiden og det var en vinterjakke. God pris å rett str var det. Overkommelig for min lommebok i et "nødtilfelle". Fikk jakken innen en uke fra jeg bestilte å fikk den. Har lastet ned appen før å følge med men jeg har ikke bestilt noe mer derfra. Har vel kanskje noe med at andre apper har oftere tilbud å salg enn hva bonprix har.

Anonymkode: b6a31...abc

AnonymBruker
Skrevet

Er som med HM.... Mye er bra og mye er ikke det. 

Anonymkode: 812a1...a9c

AnonymBruker
Skrevet

Har bestilt fra der en gang. Kommer ikke til å bestille fra der igjen. Størrelsene er helt på bærtur på noen plagg, i tillegg tar det en hel evighet før de i det hele tatt får sendt pakken. 

Anonymkode: 7ef5d...d7c

AnonymBruker
Skrevet

Har bestilt noen ganger. Jeg synes klærne er ok kvalitet eller litt bedre enn andre billigkjeder. Klærne jeg har kjøpt har holdt seg i vask både med tanke på farge og slitasje. Jeg kjøper ikke polyester, akryl ol så kan ikke si noe om kvaliteten på klær av slike stoffer. De er store i størrelsen så ville nok gått ned en størrelse fra hva du vanligvis bruker. Jeg kler meg mest i skjørt og kjoler og synes lengden er passelig, evt litt lang i forhold til bildene på modellene, jeg er helt gjennomsnittlig høy. Jeg kommer nok til å handle der igjen. 

Anonymkode: 90445...c3f

AnonymBruker
Skrevet

Bruker rundt ei uke på å få pakken. 

Anonymkode: 90445...c3f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte en bærejakke-regnjakke (beregnet på å bære baby/barn I sjal/bæresele på magen). Jeg har brukt den veldig, veldig mye. Jeg er egentlig ganske fornøyd mtp. pris, men den er ikke tett i sømmene. Jakka er også veldig tung.

Har ikke bestilt derfra igjen.

Prosessen med å bestille og motta jakka var greit og gikk på en uke, tror jeg.

Anonymkode: 6d40e...043

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...