Gå til innhold

Væske fra brystet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For halvannet år siden oppdaget jeg at det kom blank væske fra brystet, og jeg fikk sjekket det med både mammografi og ultralyd, men det var ingenting, bare en melkekjertel som var aktiv. Jeg har snakket om det med legen min og gynekolog i ettertid også, men de sier det er vanlig.

Jeg synes uansett det er litt vanskelig, for det bekymrer meg. Så det jeg egentlig lurer på er om det er flere med samme problem, og hvordan dere forholder dere til det? Jeg har lest at man ikke bør klemme, men i perioder så blir det en slags blemme på brystvorten og det sprenger såppas at jeg klemmer for at det skal bli bedre. 

Noen flere her, og hva gjør dere? Evt noen tips om hva en kan gjøre for å få det til å roe seg?

Anonymkode: c259d...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Samme "problem" her. Dumme hormoner... Veldig vanlig

Hjelper litt å gå med sportsbh/trange topper. Bruker det hver dag, så merker lite til væskingen, bare nå og da

Anonymkode: 40b69...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt harmløs væske i forskjellige farger ikke minst 12 år. Nå har jeg fått brystkreft. Men visstnok ikke relatert

Anonymkode: 9cd07...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme "problem" her. Dumme hormoner... Veldig vanlig

Hjelper litt å gå med sportsbh/trange topper. Bruker det hver dag, så merker lite til væskingen, bare nå og da

Tusen takk for svar! Hjelper å vite at jeg ikke er alene, det er jo ikke noe man sitter og snakker om liksom. Men kanskje jeg skal se om jeg finner meg en litt trang topp, og se om det hjelper litt. Og enig, hormoner er et pes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt harmløs væske i forskjellige farger ikke minst 12 år. Nå har jeg fått brystkreft. Men visstnok ikke relatert

Anonymkode: 9cd07...f66

God bedring ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette har jeg også. Sluttet å amme for 2 år siden. Har tenkt at det er melkerester.. er det ikke det?

Anonymkode: ba8c2...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg også. Sluttet å amme for 2 år siden. Har tenkt at det er melkerester.. er det ikke det?

Anonymkode: ba8c2...e82

Er vanlig for folk som aldri har født også. Som regel pga hormoner/stress/lite søvn osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...