Gå til innhold

Skulle egentlig spleise venninne med kompis..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skulle spleise ei venninne med en kompis, men det gikk ikke så bra. Egentlig hadde begge sagt ja til å ha date, men pga noe kompisen min sa vil ikke venninnen min date han allikevel og jeg føler hun er litt hysterisk. 

Venninnen min har silikon, men har alltid syntes dette er veldig flaut siden hun ikke er naturlig som resten av venninne gjengen er. Hun er fornøyd med resultatet, men kler seg veldig slik at det ikke syntes at hun har silikon, med mindre hun har på bikini. Hun sier at det at hun har silikon er en «lyte» hun har, som hun håper en fremtidig partner ikke ser ned på henne for, men aksepterer.

Rent tilfeldig klarte jeg å si til kameraten min at hun har silikon og da svarte han: Åh, har hun det! Da er hun hvertfall for bra for meg. 

Da jeg fortalte venninnen min dette så ble hun først og fremst sint over at jeg hadde sagt hun har silikon, så ble hun sint pga det kompisen min hadde sagt. Hva var det for en ting å si, sa hun. Som om hun liksom er bedre med silikon. Hun sier hun selvfølgelig vil ha en kjæreste som aksepterer at hun har silikon, men ikke som ser på henne som bedre, ser på det som et pluss osv. Hun sier at kompisen min virker overfladisk og kvalm, nå vil hun ikke date han allikevel.

Jeg syntes hun overdriver. Hun har jo silikon og han liker det tydeligvis, hva er problemet? 

Anonymkode: 7d9db...c11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i mans world. 

Nå vet du hvordan vi menn har det med dere kvinner (ikke alle da).

• Liker 4
Skrevet

Du er ganske dårlig venninne som holder på å sladre bak ryggen på henne om noe du vet hun sliter med. Det er jo informasjon hun hadde gitt han om det utviklet seg i den retningen uansett. Men det var ikke din ting å dele, så skjønner hun er skuffet.

Og når hun oppfatter at interessen hans øker for at hun har hatt plastisk kirurgi, så virker det som han er mer interessert i det en hvem hun er. Så skjønner godt at hun ikke gidder. Og hvorfor skulle hun? du blander deg inni ting du ikke har noe med og lar de ikke bli kjent på en ordentlig måte. Det virker nesten som du gikk inn for å sabotere dette.

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

Hun overdriver. Tipper kompisen prøvde å gi ett kompliment som ble litt feil. 

Venninnen din må jobbe med seg selv, før hun kan date. 

Anonymkode: 96e24...36d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev:

Du er ganske dårlig venninne som holder på å sladre bak ryggen på henne om noe du vet hun sliter med. Det er jo informasjon hun hadde gitt han om det utviklet seg i den retningen uansett. Men det var ikke din ting å dele, så skjønner hun er skuffet.

Og når hun oppfatter at interessen hans øker for at hun har hatt plastisk kirurgi, så virker det som han er mer interessert i det en hvem hun er. Så skjønner godt at hun ikke gidder. Og hvorfor skulle hun? du blander deg inni ting du ikke har noe med og lar de ikke bli kjent på en ordentlig måte. Det virker nesten som du gikk inn for å sabotere dette.

Holder med denne. Skjønner ikke hvorfor i all verden du har sagt dette til ham når du vet hun har dårlig selvtillit pga. det. Selv hadde jeg også blitt ganske avtent dersom en fyr jeg skulle date eksplisitt uttrykte glede over at kvinner tar plastisk kirurgi fordi de ikke er fornøyd nok med seg selv. Det er likevel mulig jeg hadde gitt ham en sjanse, men jeg hadde vært skeptisk, ja. Og så er jeg dritlei folk som kaller kvinner hysteriske, skjønner i hvert fall ikke når kvinner kaller andre kvinner det.

Anonymkode: c6edb...38b

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

"Jeg vil gjerne at du dater kompisen min, jeg - vil også fortelle at han har forlenget penisen sin". Sånn, bare for å sette det på spissen. Sykt weird å avsløre intimdetaljer om venner på den måten.

Anonymkode: c6edb...38b

• Liker 7
Skrevet

Unødvendig av deg å dele infoen om silikon til andre. Derimot var nok vennen din sin kommentar ment som possitivt selv om hun tolket den negativt. 

• Liker 1
Skrevet

Problemet er at du gikk langt over grensen. 

Hvorfor i all verden skal du avsløre slike ting for kompisen din. Det er opp til venninnen din å fortelle det hun ønsker til kompisen din, i den rekkefølgen hun ønsker. 

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, Morten1 skrev:

Unødvendig av deg å dele infoen om silikon til andre. Derimot var nok vennen din sin kommentar ment som possitivt selv om hun tolket den negativt. 

Selv om den er positivt ment kan det være avtennende med en mann som synes det er digg og fint at jenter med komplekser opererer seg. Jeg hadde syntes det. 

Enig i at det er lite greit å dele slik info om andre. 

• Liker 7
Gjest loveli
Skrevet

Jeg hadde heller ikke villet date han fyren der, enig med henne. Driter i om jeg overdriver, jeg liker best mannfolk som liker kvinnekroppen naturlig.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner egentlig ikke hvorfor dette har blitt en sak. Må være slitsomt å ta alt alvorlig. Det skal langt, langt mer til for at jeg skulle avlyst et møte med noen, for å si det sånn. 

Anonymkode: b1bc6...204

AnonymBruker
Skrevet

Spleising fungerer bare om du tar med begge til et sted og de gjlr alt av arbeid selv. Ikke fortell noe om den ene til den andre, la de fortelle om seg selv. 

Ved en anledning så spurte en kompis om jeg kunne ta med ei søt jente til fest, så jeg gjorde det. Så blandet jeg meg ikke mer og de fant ut av ting selv. Nå har de hus, barn og er gift. 

Ved en annen anledning hadde jeg en kollega som syns det var trist å være singel. Så jeg viste henne bilde av en venn av meg, hun ble for nervøs for å ta kontakt. Så jeg sendte melding til vennen min og fortalte kort at jeg har ei kollega han sikkert vil like. Så fikk han nummeret hennes og de ordnet alt selv og de har nå vært sammen i 7-8 år. 

Anonymkode: 9bfd7...077

• Liker 2
Gjest Forumhei
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg skulle spleise ei venninne med en kompis, men det gikk ikke så bra. Egentlig hadde begge sagt ja til å ha date, men pga noe kompisen min sa vil ikke venninnen min date han allikevel og jeg føler hun er litt hysterisk. 

Venninnen min har silikon, men har alltid syntes dette er veldig flaut siden hun ikke er naturlig som resten av venninne gjengen er. Hun er fornøyd med resultatet, men kler seg veldig slik at det ikke syntes at hun har silikon, med mindre hun har på bikini. Hun sier at det at hun har silikon er en «lyte» hun har, som hun håper en fremtidig partner ikke ser ned på henne for, men aksepterer.

Rent tilfeldig klarte jeg å si til kameraten min at hun har silikon og da svarte han: Åh, har hun det! Da er hun hvertfall for bra for meg. 

Da jeg fortalte venninnen min dette så ble hun først og fremst sint over at jeg hadde sagt hun har silikon, så ble hun sint pga det kompisen min hadde sagt. Hva var det for en ting å si, sa hun. Som om hun liksom er bedre med silikon. Hun sier hun selvfølgelig vil ha en kjæreste som aksepterer at hun har silikon, men ikke som ser på henne som bedre, ser på det som et pluss osv. Hun sier at kompisen min virker overfladisk og kvalm, nå vil hun ikke date han allikevel.

Jeg syntes hun overdriver. Hun har jo silikon og han liker det tydeligvis, hva er problemet? 

Anonymkode: 7d9db...c11

Det var sikkert et spøk... og der Over- tenker  så jævlig 😂

Skrevet

Synes du bør jobbe med å få et litt bedre filter for hva du sier til folk. 

Det var svært unødvendig å si til ham at hun har silikon, og absolutt unødvendig å fortelle henne at du hadde sagt det, og hva han responderte med. 

Litt oppgradert munnfilter er absolutt å anbefale. Å la ord gå en liten tur innom sentralen for omsorg og forståelse for andre for sortering og vurdering, før man slipper dem ut i friluft, det er aldri dumt. Kan spare deg selv for mye ubehag også. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Vennina di passer nok best som singel.

Anonymkode: f2842...788

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp på grunn av risiko for slike opplevelser er det best å ikke fortelle noen om slike operasjoner. 

Anonymkode: cb68d...039

AnonymBruker
Skrevet
På 28.5.2020 den 16.16, FluffyJuggernaut skrev:

Åh hærregud, sutre etter feil kalles dette.

Anonymkode: fa209...6d4

AnonymBruker
Skrevet
På 28.5.2020 den 16.16, FluffyJuggernaut skrev:

Små mikro fille ting blir til tusen fjær. Det er så dumt det.

Anonymkode: fa209...6d4

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt at hun ble sur på deg for å sladre om silikonpuppene. Sånt kan hun vel få lov til å være privat til hun vet om det i det hele tatt blir noe mellom henne og en potensiell date. 

Anonymkode: ffb68...fdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...