Guess What! Skrevet 14. september 2002 #1 Del Skrevet 14. september 2002 Jeg gjør det av og til jeg .. må innrømme det :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. september 2002 #2 Del Skrevet 14. september 2002 Så det i begynnelsen, men ikke mer nå. Synes det er helt patetisk, og da tenker jeg på handlingen. Det ene blir dummere en det andre. BLÆ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 14. september 2002 #3 Del Skrevet 14. september 2002 Er heldigvis ikke avhengig =) Jeg kan titte på det innimellom, noen ganger står TVen på og da kikker jeg kanskje litt. Men det er ikke sånn at jeg må ha med meg, og går jeg glipp av en uke med Hotel Cæsar så gråter jeg ikke akkurat av den grunn.. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 14. september 2002 #4 Del Skrevet 14. september 2002 Har sett kanskje to episoder i hele seriens levetid. Såpeserier syns jeg er patetiske uansett om det er Cæsar eller Santa Barbara. Fins ikke interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 14. september 2002 #5 Del Skrevet 14. september 2002 Nei, det gjør jeg faktisk ikke. Synes det er alt for dårlig, og det samme er vel resten av såpeverden. Fulgte en tid med på Glamour......... Men sluttet med det også, de kommer jo aldri videre!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 14. september 2002 #6 Del Skrevet 14. september 2002 Hender at tv`n står på for å høre stemmer i huset,når gubbing er på jobb.Mens jeg leser en bok og gløtter opp av og til.Før måtte jeg se hotel Cesar men nå er det ikke te must lenger.jeg går heller inn til dere enn å se på det indianlady :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 14. september 2002 #7 Del Skrevet 14. september 2002 Jeg må innrømme at jeg ser av og til på Hotel Cæsar, bare av mangel på noe bedre å se på. Det er heldigvis sjelden, og om det går noen uker mellom hver gang, fortviler jeg ikke av den grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 14. september 2002 #8 Del Skrevet 14. september 2002 Ser ikke på såpeserier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 14. september 2002 #9 Del Skrevet 14. september 2002 Nei, jeg leser heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 14. september 2002 #10 Del Skrevet 14. september 2002 Har kanskje sett en og en halv episode sammenlagt :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 14. september 2002 #11 Del Skrevet 14. september 2002 JA, jeg innrømmer det - jeg ser Hotel Cæsar. Ikke nødvendigvis hver dag - jeg tar det ikke opp hvis jeg ikke er hjemme - og ja, det har gått ukesvis uten at jeg har sett det. Men, passer det sånn, så ser jeg det. Og jeg ser andre serier også. Tusenfryd liker tv-serier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 14. september 2002 #12 Del Skrevet 14. september 2002 må innrømme jeg ser på det hvis jeg ikke har noe annet å gjøre :oops: men ALT annet går forran..bare så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salina Skrevet 14. september 2002 #13 Del Skrevet 14. september 2002 Ser en skjelden gang, men serien blir bare dummere og dummere!! Har ei lillesøster som følger med. Men jeg syntes det er en kjedelig serie. Det er nå min mening.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 14. september 2002 #14 Del Skrevet 14. september 2002 Jeg sitter godt fast i stolen og ser Hotel Cæsar de dagene jeg ikke er på jobb når det går!! Det er ikke den verste norske serien! Dagens høydepunkt det :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 17. september 2002 #15 Del Skrevet 17. september 2002 Må innrømme at jeg ser det hvis jeg er hjemme, men dårlig ja! Men det er så deilig med denne pustepausa etter at jeg har lagt ungene.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 17. september 2002 #16 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg fulgte sånn passe med den første sesongen (måtte jo se hva dette var for noe), men etter det har jeg i grunnen ikke sett noe særlig... Det hender at jeg titter på det innimellom (har faktisk sett en 4-5 episoder de siste par ukene...wow), særlig hvis jeg er trøtt og sliten etter en lang, hard skoledag... Det er vel kanskje det som er poenget med disse seriene: Noen ganger vil folk ha underholdning hvor de ikke behøver å tenke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. september 2002 #17 Del Skrevet 20. september 2002 Ja, jeg ser på såsant jeg er hjemme og ikke har andre planer. Som oftest tar jeg meg tid til denne "hjernedøde" halvtimen, synes det er litt morsomt. Men jeg tar det ikke opp hvis jeg ikke er hjemme, og jeg dør ikke om jeg går glipp av det, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå