AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Alltid når jeg bruker tørrshampo så begynner hodebunnen å klø skikkelig. Tar gjerne noen timer før det starter, som så blir verre etter 8-9 timer. Brukte tørrshampo i morges, og nå sitter jeg som en gal og klør i hodebunnen. Har prøvd minst 4 forskjellige typer, og får samme reaksjon av alle. Har tørr og sensitiv hodebunn fra før av, så kanskje er det bare tørrshampo generelt jeg reagerer på, uansett type? Bruker det svært sjeldent, kanskje 1 gang i måneden, så det er ikke det at jeg bruker det ofte heller. Er det flere som sliter med dette, og er det noe jeg kan gjøre for å unngå det? Finnes det typer tørrshampo som kanskje er litt mildere for hodebunnen? Anonymkode: b7856...3f2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #2 Skrevet 28. mai 2020 Jeg bruker ikke tørrsjampo. Tror jeg prøvde det en gang for mange år siden, men har aldri følt behov for å prøve igjen. Men jeg tenker at det muligens er en ingrediens som går igjen i tørrsjampo som du reagerer på? Kanskje det er en felles ingrediens som må brukes i produksjonen for at den skal fungere som den gjør. Ville sluttet å bruke det. Anonymkode: 934c2...541
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #3 Skrevet 28. mai 2020 Jeg HATER tørrshampo. Verdens ekleste, kløete følelse i hodebunnen. Da tar jeg meg heller de 5 minuttene ekstra til å vaske håret Anonymkode: a0938...dfd
Miss-Grey Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 Vel - ettersom produktet trekker ut overflødig olje fra håret, har det også en uttørrende effekt på hodebunnen. Det tror jeg ikke helt du kommer bort fra. Det kan hende at noen produkter er litt snillere enn andre, men det går nok ofte på bekostning av effektiviteten. Jeg har f.eks. en litt snillere tørrshampoo som ikke får hodebunnen til å klø, men jeg synes at den får hodebunnen min til å se oljete og uvasket ut. Og da faller jo mye av hensikten bort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå