AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Kjæresten og jeg er i prøveperiode 11, og jeg har uregelmessig mens varierer fra 23 til 32 dager. Men nå virker det som jeg er syv dager forsinket!! Altså syv dager over en syklus på 32 dager. Har masse murringer i magen, trøtt og liten matlyst. Håpet er ufattelig stort denne gangen, og jeg gleder meg veeeeldig til å ta test i morgen! Krysser alt jeg har for at det er to streker som møter meg i morgen! Anonymkode: b259e...28b
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #3 Skrevet 28. mai 2020 1 time siden, Havfrue8 skrev: Ta en test NÅ😂 Jaaa, jeg tror jeg må det!! Jeg sprekker av nysgjerrighet! Jeg har vært så flink de siste prøveperiodene å ikke kjøpt tester for å ikke bli skuffet, så jeg har ikke en eneste test hjemme. Jeg drar på butikken nå!! Anonymkode: b259e...28b 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 Wiii spennendeeeeeeeee🥰 Anonymkode: 2786f...cf9
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #5 Skrevet 28. mai 2020 JEG ER GRAVID!!! Fikk utslag med en gang jeg tisset på pinnen, så ingen tvil. Jeg ble først kjempe sjokkert og satt i det hylet, før lykkerusen kom, og det føltes ut som jeg ble forelsket på nytt i kjæresten min. Så nå skal jeg gå å kjenne etter kroppen, lytte til den og ruge godt på dette etterlengtet barnet. Om jeg har forstått regningen riktig, så er jeg 6 uker og 6 dager idag. Anonymkode: b259e...28b 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #6 Skrevet 28. mai 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: JEG ER GRAVID!!! Fikk utslag med en gang jeg tisset på pinnen, så ingen tvil. Jeg ble først kjempe sjokkert og satt i det hylet, før lykkerusen kom, og det føltes ut som jeg ble forelsket på nytt i kjæresten min. Så nå skal jeg gå å kjenne etter kroppen, lytte til den og ruge godt på dette etterlengtet barnet. Om jeg har forstått regningen riktig, så er jeg 6 uker og 6 dager idag. Anonymkode: b259e...28b Gratulerer så myyyye!! Må føles fantastisk 😄 Anonymkode: 2786f...cf9
Havfrue8 Skrevet 29. mai 2020 #7 Skrevet 29. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: JEG ER GRAVID!!! Fikk utslag med en gang jeg tisset på pinnen, så ingen tvil. Jeg ble først kjempe sjokkert og satt i det hylet, før lykkerusen kom, og det føltes ut som jeg ble forelsket på nytt i kjæresten min. Så nå skal jeg gå å kjenne etter kroppen, lytte til den og ruge godt på dette etterlengtet barnet. Om jeg har forstått regningen riktig, så er jeg 6 uker og 6 dager idag. Anonymkode: b259e...28b Gratulerer så mye!!! Dette var veldig rart å lese, siden jeg akkurat våknet fra en sånn drøm. Håper håper jeg er sanndrømt :D! Gratulerer igjen og nyt graviditeten!
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #8 Skrevet 29. mai 2020 Gratulerer så mye 😊🥳❤️ Anonymkode: 63eba...a60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå