Gå til innhold

jeg er dårlig i senga :((

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, du har nettopp debutert. Det siste du skal tenke på er å være god nok (jeg selv tenkte forsåvidt såpass mye på det at jeg ikke klarte å komme på halvannen time og endte opp med å fake det - og jeg er en mann).

Nå er tiden for å utforske seksualiteten, bli kjent med deg selv, partneren din og hvordan dere fungerer ilag.
Det er når man klarer å slappe av at man også kan virkelig nyte sexen, så ikke stress med det!

En liten hemmelighet: De fleste mennesker liker litt forskjellige ting, så god sex handler veldig mye om å kunne kommunisere med partneren samt lese signalene underveis. Dette er noe man lærer seg med tiden til hjelp.

Det som, etter min mening, gjør en kvinne utrolig god i senga er at hun tør å slippe seg løs. At hun gjør ting med engasjement og fordi hun selv tenner på det. At vi har et gjensidig fokus på hverandres nytelse, selv om hun kan fortape seg fullstendig i sin egen nytelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det en konkurranse?? Hva er premien?? Hellau du er ung. Ingen vinner OL gull uten å ha øvd MYE på forhånd. Det viktigste er at du har det godt og fint. Dere skal nyte og kose dere sammen. Lek og gjør gode ting for hverandre. Ikke tenk på hvordan du ser ut eller oppfører deg. Nyt nyt nyt kroppskontakt og kjærligheten mellom dere. Ingen er perfekte i sengen. Dere er perfekte nok ilag.

Anonymkode: 867a4...ec6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du blir kåt og slipper deg løs, så er du god i senga. Alt annet er bare øvelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...