Hoppetaujenta Skrevet 28. mai 2020 #1 Del Skrevet 28. mai 2020 (endret) Der er noen kroners forskjell, men ellers ser de like ut i glasset. Smaker de forskjellig? Samme spørsmålet går angående sure agurker; pariser, kontra skivede. Er FirstPrice egentlig akkurat som de andre, bare til en mye rimeligere penge? Jeg aner ikke - gjør du? p.s. smaker disse her som vanlig løk, eller er det forseggjort på noe vis? Hva er "frisk smak" Endret 28. mai 2020 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #2 Del Skrevet 28. mai 2020 Er det ikke pariseragurkene som er riflet? Utover det er vel sukkermengden i laken den eneste forskjellen på sylteagurk 😁 Anonymkode: d66b2...e85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 28. mai 2020 #3 Del Skrevet 28. mai 2020 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Der er noen kroners forskjell, men ellers ser de like ut i glasset. Smaker de forskjellig? Samme spørsmålet går angående sure agurker; pariser, kontra skivede. Er FirstPrice egentlig akkurat som de andre, bare til en mye rimeligere penge? Jeg aner ikke - gjør du? p.s. smaker disse her som vanlig løk, eller er det forseggjort på noe vis? Hva er "frisk smak" Jeg synes sølvløk smaker litt mildere og kanskje litt mer syrlig enn vanlig løk. Men kjøper det sjelden. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #4 Del Skrevet 28. mai 2020 Sølvløk er jo syltet, så det smaker løk bare syrligere og søtere? Og saltere, da, men mest syrlig og søtlig mener jeg å huske. Anonymkode: 91a19...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 28. mai 2020 Ok. Takk...da får jeg kaste meg uti og teste noe av det i morgen. Er veldig glad i de grønne og røde på skivene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå