AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Jeg har funnet meg en potensiell pulevenn på tinder som er 3 år eldre enn meg. Jeg er 21. Men det som er greien er at jeg har bare ligget en gang før og det var i fylla, så jeg husker ikke så mye av det og det var for noen år siden. Jeg er veldig uerfaren. Er det best å fortelle det til han før vi møtes? Er litt redd for at han backer ut og vil heller ha en med erfaring som ff Anonymkode: 62bcb...dae
Hunmedham Skrevet 28. mai 2020 #2 Skrevet 28. mai 2020 Du er 21 år gammel og har hatt sex én gang før, for flere år siden, i fylla? Er du SIKKER på at det er en pulevenn som er greia nå? 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #3 Skrevet 28. mai 2020 14 minutter siden, Hunmedham skrev: Du er 21 år gammel og har hatt sex én gang før, for flere år siden, i fylla? Er du SIKKER på at det er en pulevenn som er greia nå? Jada.. så går det noen måneder så oppretter hun tråd om at hun er forelsket men han vil ikke noe mer. Anonymkode: 2c1ea...cd6 4
Katten.2.0 Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 Det er viktig å kommunisere godt og trygt om sex, spesielt når man er litt uerfaren. Det er enda mer viktig at du får gode opplevelser framover med en som lytter og respekterer deg, enn at du får deg en FF akkurat her og nuh. 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #5 Skrevet 28. mai 2020 4 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Det er viktig å kommunisere godt og trygt om sex, spesielt når man er litt uerfaren. Det er enda mer viktig at du får gode opplevelser framover med en som lytter og respekterer deg, enn at du får deg en FF akkurat her og nuh. Dette var så bra sagt, klok du! Anonymkode: a2091...3a1
draug 75 Skrevet 28. mai 2020 #6 Skrevet 28. mai 2020 VI er klar over at det ikke alltid passer med eller at det befinner seg noen i umiddelbar nærhet som passer til kjæreste, eller at man stort sett finner folk i passende kjørestealder ikke modne nok til å være kjæreste. Da er pulevenn et godt alternativ. Men hvis det er slik at du skal ha pulevenn for å få lynkurs og høste av andres erfaringer, er det ikke sikkert at en fyr på 24 har erfaringa og stabiliteten du leter etter.
Monstrum Skrevet 28. mai 2020 #7 Skrevet 28. mai 2020 Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar. Monstrum, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå