AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Del Skrevet 28. mai 2020 Jeg har en 13-åring som har spurt om kjøp av elsykkel for henne. Vi vurderer. Men vi har ikke beste råd, så vi ønsker å ev kjøpe en billig sykkel, men ikke for billig, og dårlig kvalitet. Hun har spart opp over 5000 kr, så det er litt ekstra hun vil i så fall trenge fra oss. Ser at prisene ligger på alt der 3000-4000, og opptil 12000-14000. Rundt der omkring. Vi tenker mer i retning max 5-7000. Går det an å få en grei sykkel til den prisen, til barnebruk. Det er dog ikke barnestørrelse hun trenger. Hun er 165 (for noen måneder siden) så det blir i så fall voksen sykkel, men mer for å sykle til venner og shoppingsenter osv. Noen anbefalinger? Bedre sykkel til litt mere penger? Anonymkode: 508a3...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 28. mai 2020 #2 Del Skrevet 28. mai 2020 Biltema har mange fine sykler . Min søster har kjøpt der og er veldig fornøyd. Jeg har nå bestilt samme. Prisen ligger på 8499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå