Gjest LF-fan Skrevet 29. juni 2005 #1 Skrevet 29. juni 2005 Jeg skal kjøpe hårkur på Lookfantastic.com, men hvilken? Jeg har brunt hår ned til midten av ryggen (ganske langt), ikke farget, men litt naturlig tørt.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 29. juni 2005 #2 Skrevet 29. juni 2005 Hvis håret ditt ikke er slitt eller kjemisk behandlet, men bare naturlig tørt, så vil jeg tro at du først og fremst trenger fuktighet. Min soleklare favoritt da er Redken All Soft Heavy Cream. Det forutsetter vel og merke at du er blant dem som orker å gå litt med kuren i før den skylles ut (skal virke 5 - 15 minutter). Jeg elsker denne kuren og håret mitt er heller ikke slitt eller hardt behandlet, bare litt brusete.
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2005 #3 Skrevet 29. juni 2005 LF fan kan ikke du fortelle litt om hva slags behov du har.. ? Er mange forskjellige hårkurer.. men generelt er Redken, kerastase og alterna bra serier
Gjest LF-fan Skrevet 29. juni 2005 #4 Skrevet 29. juni 2005 Har ikke så mange behov når det kommer til hår. Bare noe som gir nok fuktighet, som ikke tynger håret for mye. Håret mitt er ganske tykt så det trenger noe som "trenger igjennom" ordentlig
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2005 #5 Skrevet 29. juni 2005 Fra det du sier, høres All Soft ut til å være en perfekt kur for deg.
Gjest Sienna ikke innlg. Skrevet 29. juni 2005 #6 Skrevet 29. juni 2005 Fra det du sier' date=' høres All Soft ut til å være en perfekt kur for deg.[/quote']
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå