Gå til innhold

Hvordan får man partneren kåt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker tips og ideer på hvordan man får partneren kåt :) 

Anonymkode: 99f17...faf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs, mann eller kvinne ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

- Vær leken. Sett deg på fanget, dra henne i fanget, kyss lidenskapelig uten at det betyr sex der og da. Gi kompliment.

- utforsk hverandre, gjerne sett av tid til å utforske en av dere en gang. Ha gjerne 2-3 ting dere ikke har prøvd før på agendaen f.eks sterariblys på kropp, massasje, isbit, vibrator, fokus på å lære å gi partneren oralsex, ingefær eller tannkrem nedentil, analsex, kyssing over hele kroppen. Spørs på hvem partneren din er.

- jeg som dame trenger å føle meg elsket for å ha lyst. En kjappis er greit iblant, men i perioder hvor vi begge har jobbet mye og det har blitt lite sex (for oss er 1-2 ganger i uka veldig lite) så trenger jeg en romantisk kveld, en dusj sammen, og klining i sofaen før jeg er med.

- Mannen elsker sex, men er han sliten så er han sliten. Da trenger han rett og slett å sove. Så da hender det jeg er så desperat at jeg heller setter på klokka 04 for at vi skal rekke å kose, men da har han sovet.

- Ha det gøy sammen, gå en tur, lag mat sammen, spis ute, vask huset sammen, tren sammen, bak sammen eller  start på et oppussingsprosjekt sammen. Hva som helst, bare Finn på noe.

-Vær flørtete, og i perioder hvor det er vanskelig så gjør det likevel. Ha som mål å stryke personen hver gang du går forbi, hold kysset et par sekunder lenger enn det som føles normalt, kjøp en blomst selvom det føles kleint.

-J25 år.  Vært sammen i 8 år. Lykkelig.  Men veldig Bevisst på å jobbe med forholdet, men iblant er det ork 🙈

Anonymkode: 723f2...38b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AfricanQueen skrev:

Spørs, mann eller kvinne ?

Partner mann :) 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Vær leken. Sett deg på fanget, dra henne i fanget, kyss lidenskapelig uten at det betyr sex der og da. Gi kompliment.

- utforsk hverandre, gjerne sett av tid til å utforske en av dere en gang. Ha gjerne 2-3 ting dere ikke har prøvd før på agendaen f.eks sterariblys på kropp, massasje, isbit, vibrator, fokus på å lære å gi partneren oralsex, ingefær eller tannkrem nedentil, analsex, kyssing over hele kroppen. Spørs på hvem partneren din er.

- jeg som dame trenger å føle meg elsket for å ha lyst. En kjappis er greit iblant, men i perioder hvor vi begge har jobbet mye og det har blitt lite sex (for oss er 1-2 ganger i uka veldig lite) så trenger jeg en romantisk kveld, en dusj sammen, og klining i sofaen før jeg er med.

- Mannen elsker sex, men er han sliten så er han sliten. Da trenger han rett og slett å sove. Så da hender det jeg er så desperat at jeg heller setter på klokka 04 for at vi skal rekke å kose, men da har han sovet.

- Ha det gøy sammen, gå en tur, lag mat sammen, spis ute, vask huset sammen, tren sammen, bak sammen eller  start på et oppussingsprosjekt sammen. Hva som helst, bare Finn på noe.

-Vær flørtete, og i perioder hvor det er vanskelig så gjør det likevel. Ha som mål å stryke personen hver gang du går forbi, hold kysset et par sekunder lenger enn det som føles normalt, kjøp en blomst selvom det føles kleint.

-J25 år.  Vært sammen i 8 år. Lykkelig.  Men veldig Bevisst på å jobbe med forholdet, men iblant er det ork 🙈

Partneren er mann :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Partneren er mann :) 

Men en del av det funker jo for det. Partneren min har mye mer sexlyst når vi har det bra sammen og husker å gi hverandre oppmerksomhet og man viser at man har lyst på partner.

Anonymkode: 201ea...f39

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som skrev flere tips, eneste jeg gjør for å tenne han som er «ekstra» er at jeg noen fredager har ordnet til date. Da har jeg gjerne pyntet meg, går med hæler i stua, kjøpt inn øl, har på pent undertøy eller er kledd ekstra sexy,  og går rundt i undertøy og hæler. 

Eller så skriver jeg melding til han når jeg har lyst på han.. med hva jeg tenker på

Tok også boudoir fotografering og ga han et album av meg når vi hadde jubileum.  Det satt han sykt stor pris på, og godt er det for det var alt annet enn naturlig for  meg 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Kysse ømt og hviske skitne ting til han. 

Stryke fingeren langs buksekanten over huden, mens du hvisker skitne ting. 

Å hviske skitne ting er generelt en god huskeregel. 

"jeg vil ha deg" 

"du gjør meg så kåt" 

"faen du er deilig" 

"jeg vil ha deg inni meg" 

Osv

Anonymkode: c9a33...b3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...