AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Hva mangler det i «nettbutikk verden»? Da tenker jeg på nettbutikker i Norge, hva kunne det vært mer av? Noe du selv kunne tenkt deg? Alt fra sminke til treningstights. Alt. Anonymkode: c9688...99e
SPOCA Skrevet 28. mai 2020 #2 Skrevet 28. mai 2020 I Norge? Sko for oss med brede føtter eller store legger. Helt elendig utvalg i Norge. Må handle i utlandet, primært UK, men nå med de nye satsene så kunne jeg tenkt meg en norsk nettbutikk. Og jo, Zalando har f.eks utvalg fra en del av disse butikkene, problemet er at de kun tar ut såkalt størrelse E og ikke EEE. Ellers er utvalget av retrokjoler relativt dårlig i Norge. Det finnes noen nettbutikker, men de har egentlig ganske dårlig utvalg, og det går mye av det samme igjen i de ulike norske butikkene som har retrokjoler.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #3 Skrevet 28. mai 2020 Noe annen enn enten kun den nyeste moten, formløse klær og generelt den "norske" stilen som ikke er min stil. Anonymkode: 80869...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå