AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #21 Skrevet 29. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Her tror jeg det er et godt marked 😄 fy f.. så mye stygt gravidtøy det finnes 😯 Anonymkode: 3b711...746 Helt grusomt. Jeg savna ting som kunne gjøre graviditeten komfortabel. Søte små barnestoler (sånne lave de sitter på i bhg, ved lave barnebord) i tre, i valgrie farger med noe personlig inskripsjon/navn 😊 hadde bestilt på dagen! Anonymkode: 31a1f...497
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #22 Skrevet 29. mai 2020 Ikke noe jeg kunne tenke meg, men som jeg har sett har blitt diskutert i termingrupper: romantiske kjoler til gravidbilder. Eventuelt props og matchende sett til nyfødt- og familiebilder. Absolutt ikke min stil, men tipper det er et slags marked for det. Anonymkode: 7d18b...2ef
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #23 Skrevet 29. mai 2020 Det er helt uforståelig for meg at det kan finnes et udekket marked for babyduppeditter og slikt. Jeg føler absolutt alt jeg har tenkt på - og ikke tenkt på - er tilgjengelig på nett. Men mulig jeg tar feil altså... Anonymkode: 42505...610
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå