AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Det er så ubehagelig å være vitne til andres skittentøyvask i det offentlige. De var fullstendig klar over at jeg var ute, at jeg var innen hørevidde, og at jeg ikke hadde mulighet til å komme meg unna, likevel valgte de å få utløp for frustrasjonene sine der og da. Jeg fikk høre alt om både økonomi, ansvarsfordeling dem i mellom, og andre ting jeg som nabo absolutt ikke trenger å vite om dem. Dette er ikke første gangen de krangler ute, men det var første gang jeg ikke kunne gå inn inntil de var ferdige. Jeg prøvde å la være å høre på, koble dem ut, synge for meg selv, men uansett hvor hardt jeg prøvde å ikke gjøre det, hørte jeg hvert ord. Det var som sagt ekstremt ubehagelig å være vitne til. Hva gjør dere når dere opplever slikt? Sier dere i fra, eller later dere som ingenting Anonymkode: 4ad96...fd5
Tough cookie Skrevet 28. mai 2020 #2 Skrevet 28. mai 2020 (endret) Hvis jeg hadde kjent de godt, hadde jeg nok bedt de i en vennlig tone om å roe seg ned. Endret 28. mai 2020 av Anne 69
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 Vi har et nabopar som har sine feider vi å 😅 ikke noe nytt med det her. De er litt alkoholiserte da, å mannen er ofte rolig som få mens kjerringa står å kjefter og skriker, veit egentlig ikke hva hu skaper seg for, men hu tåler ikke å drikke. Anonymkode: 0c00e...80c
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #5 Skrevet 28. mai 2020 Hvorfor kunne du ikke gå inn? Anonymkode: 30e3e...b93 3
Gjest ti10 Skrevet 28. mai 2020 #6 Skrevet 28. mai 2020 De "valgte" vel neppe å ta det offentlig, det kokte vel over så pass at de ikke tenkte der og da. Men hvorfor kunne du ikke gå inn? Og det er klart at det er ingen ønskesituasjon, men så lenge det ikke var noen som gikk løst på deg, kan det vel ikke ha vært så utrolig grusomt ..?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #7 Skrevet 28. mai 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kunne du ikke gå inn? Anonymkode: 30e3e...b93 Fordi jeg "hang" oppe under takmønet og malte. 13 minutter siden, ti10 skrev: De "valgte" vel neppe å ta det offentlig, det kokte vel over så pass at de ikke tenkte der og da. Men hvorfor kunne du ikke gå inn? Og det er klart at det er ingen ønskesituasjon, men så lenge det ikke var noen som gikk løst på deg, kan det vel ikke ha vært så utrolig grusomt ..? Jo, de valgte å ta med seg krangelen ut. Og det var utrolig ubehagelig å ufrivillig få høre så mye intimt om dem. Anonymkode: 4ad96...fd5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #8 Skrevet 28. mai 2020 Vi har og ett nabopar som driver på sånn. De krangler inne da, men alle hører at de skriker og kjefter. Ingen vold (som man hører), men det er kleint. Jeg tok det opp en dag vi var med de litt. Blitt bedre etter det. Anonymkode: 39a76...0dc
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #9 Skrevet 29. mai 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har og ett nabopar som driver på sånn. De krangler inne da, men alle hører at de skriker og kjefter. Ingen vold (som man hører), men det er kleint. Jeg tok det opp en dag vi var med de litt. Blitt bedre etter det. Anonymkode: 39a76...0dc Jeg tok det opp da jeg tilfeldigvis møtte dem i går kveld. Jeg sa det jeg har skrevet her, at jeg syntes det var ubehagelig å være vitne til kranglene deres , og å få vite så mye privat om dem, og fikk beskjed om å passe mine egne saker. Jeg svarte at det er jo det jeg prøver å gjøre! Jeg vil ikke vite om økonomi, arbeidsfordeling, sexpreferanser, og slikt. Da ble hun flau, mens han ble høylytt irritert på meg. Da kom noen andre naboer til, ba ham om å roe seg, noe han gjorde. De andre naboene støttet meg, sa at de syntes det var hensynsløst av dem å tvinge hele nabolaget inn fordi de ville krangle ute. Det viser seg at jeg ikke var den eneste som syntes dette var ubehagelig. Nå får vi se hvordan det blir fremover. Anonymkode: 4ad96...fd5 1
Krutegodt Skrevet 29. mai 2020 #10 Skrevet 29. mai 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok det opp da jeg tilfeldigvis møtte dem i går kveld. Jeg sa det jeg har skrevet her, at jeg syntes det var ubehagelig å være vitne til kranglene deres , og å få vite så mye privat om dem, og fikk beskjed om å passe mine egne saker. Jeg svarte at det er jo det jeg prøver å gjøre! Jeg vil ikke vite om økonomi, arbeidsfordeling, sexpreferanser, og slikt. Da ble hun flau, mens han ble høylytt irritert på meg. Da kom noen andre naboer til, ba ham om å roe seg, noe han gjorde. De andre naboene støttet meg, sa at de syntes det var hensynsløst av dem å tvinge hele nabolaget inn fordi de ville krangle ute. Det viser seg at jeg ikke var den eneste som syntes dette var ubehagelig. Nå får vi se hvordan det blir fremover. Anonymkode: 4ad96...fd5 Haha dødsbra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå