AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #1 Skrevet 28. mai 2020 Jeg er gravid, og nesten ingen av buksene mine passer lenger. Men jeg har masse kjoler som passer, de fleste i denne stilen her: https://www.zalando.no/evenandodd-jerseykjole-khaki-ev421c0zl-n11.html https://www.zalando.no/cotton-on-giselle-midi-dress-strikket-kjole-c1q21c00s-c11.html https://www.zalando.no/evenandodd-jerseykjole-black-ev421c0zk-q11.html Ser det rart ut å gå tur med hunden i en slik kjole? (Selvsagt ikke i skogen, men på asfalt/rundt på feltene..) Jeg er ikke vant med å bruke kjoler til hverdags med mindre det er skikkelig sommer.. så føles litt ukomfortabelt å føle seg så pynta.. Tenker å ha en svart strømpebukse i 150-200 denier, joggesko og olajakke til.. Er ikke så veldig varmt her jeg bor. Bor ikke i en by, er mer ett tettsted. Anonymkode: 16f63...5cb 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #2 Skrevet 28. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er gravid, og nesten ingen av buksene mine passer lenger. Men jeg har masse kjoler som passer, de fleste i denne stilen her: https://www.zalando.no/evenandodd-jerseykjole-khaki-ev421c0zl-n11.html https://www.zalando.no/cotton-on-giselle-midi-dress-strikket-kjole-c1q21c00s-c11.html https://www.zalando.no/evenandodd-jerseykjole-black-ev421c0zk-q11.html Ser det rart ut å gå tur med hunden i en slik kjole? (Selvsagt ikke i skogen, men på asfalt/rundt på feltene..) Jeg er ikke vant med å bruke kjoler til hverdags med mindre det er skikkelig sommer.. så føles litt ukomfortabelt å føle seg så pynta.. Tenker å ha en svart strømpebukse i 150-200 denier, joggesko og olajakke til.. Er ikke så veldig varmt her jeg bor. Bor ikke i en by, er mer ett tettsted. Anonymkode: 16f63...5cb Blir helt forundra over hvor mange som har null tro på seg selv der ute....spørre fremmede om det er greit å gå i kjole!? Lordjesus Anonymkode: cc0e9...3b7 25
Daria Skrevet 28. mai 2020 #3 Skrevet 28. mai 2020 (endret) Hvorfor skulle det det? Jeg går i skjørt og kjole stort sett uansett hvor jeg er og hva jeg skal, med mindre jeg skal så langt inn skogen at det ikke er veier. Synes trengt tatt det ser rarere ut med de som kler seg i tur- og treningstøy for å spasere en tur i bedagelig tempo i byen... Endret 28. mai 2020 av Daria Fjernet et "ikke" som hadde sneket seg inn på feil plass. 9
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 Du må ha bedre tro på deg selv Ingen vil reagere om du går i kjole. Anonymkode: b43bc...c56 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #5 Skrevet 28. mai 2020 Kun du som vil tenke på det, kun fordi du ikke er vant til å gå i kjole. Jeg bruker ofte skjørt over tights på tur i tørt vær, veldig behagelig å gå i. Anonymkode: 015e0...764 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #6 Skrevet 28. mai 2020 Stadig nye måter som klesfirmaer driver snikreklame gitt. Anonymkode: 01c7b...164 2
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai 2020 #7 Skrevet 28. mai 2020 (endret) Det er selvtilliten som avgjør om en kan iføre seg og gå hvor som helst med et plagg eller ikke. Ta på deg nesten hva som helst, se verden i øynene og SMIL...så går det forbausende bra alt sammen. Det vil alltid finnes folk som stirrer, peker og baksnakker, for de liker ikke klærne, men vi kler oss som regel for oss selv og ikke resten av verden. Min anbefaling til ts: ta på deg akkurat hva du vil! Endret 28. mai 2020 av Hoppetaujenta 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #8 Skrevet 28. mai 2020 Man må vel ikke ta på seg noe spesielt for å gå tur med hunden? Jeg har gått tu med hund i både bunad og malertøy uten å tenke på det. Om du skulle gått tur fra hytte til hytte hadde du sikkert blitt lagt merke til, men en tur med hund gjøres sånn det er praktisk. Anonymkode: cd5e0...5ce 3
cleangal Skrevet 28. mai 2020 #9 Skrevet 28. mai 2020 Jeg har gått tur med hunden i rarere antrekk enn det, så kjør på. Ingen kommer til å reagere. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #10 Skrevet 28. mai 2020 Jeg har ikke brukt bukser på snart et år men stort sett bare kjoler av den typen du sikter til og strømpebukse. Anonymkode: 244f2...a5e 2
Miss-Grey Skrevet 28. mai 2020 #11 Skrevet 28. mai 2020 Ville ikke ha reagert dersom jeg så noen gå tur med hunden med en slik kjole. Den er ganske avslappet og sporty i uttrykket. Men det viktigste er selvfølgelig at du føler deg komfortabel, det er tross alt store endringer som foregår i kroppen din på kort tid! ❤️ Ser ofte gravide i slike kjoler her i Oslo. Synes det er et fint klesvalg - mange mammaklær er ser ut som om de er tilpasset folk på 60+, rent stilmessig. Tenker at disse kjolene er stilige med solbriller og olajakke til! 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #12 Skrevet 28. mai 2020 Jeg bruker nesten alltid kjole fra mars til oktober. Nesten uansett hva jeg skal. Har hatt folk som alltid er overrasket når jeg kommer i kjole, og bare må kommentere det "går du i kjole?? Hvorfor? Du ser kjempe bra ut da! " 😂 jeg elsker det! Fines ikke noe bedre antrekk. Så gå ut og føl deg pen og komfertabel! 😀 Anonymkode: 00a28...e2f 2
Gjest bienvilleparish Skrevet 28. mai 2020 #13 Skrevet 28. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Blir helt forundra over hvor mange som har null tro på seg selv der ute....spørre fremmede om det er greit å gå i kjole!? Lordjesus Anonymkode: cc0e9...3b7 Enig.
SPOCA Skrevet 28. mai 2020 #14 Skrevet 28. mai 2020 Selvfølgelig kan du gå med kjole. Jeg går med kjole hele året. Jeg går til og med 50-tallskjoler. På tur i byen. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #15 Skrevet 28. mai 2020 Tusen takk for svar! Handler nok mye om at jeg ikke er vant med kjole ja.. og om folk vil syntes det er rart at jeg går tur med det..🙈 men er bare å hoppe i det da😅 Anonymkode: 16f63...5cb
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #16 Skrevet 28. mai 2020 Hadde du hatt på deg ballkjole - så ja kanskje noen hadde reagert. Men de kjolene du linker til er da helt greit å gå i til hverdags, hadde heller ikke reagert om jeg hadde sett noen med en slik kjole i skogen Jeg går ofte i kjoler og skjørt - og da også når jeg beveger meg fra et sted til et annet - f.eks til jobb - og da går jeg i rundt en time. Aldri fått noen rare blikk. Anonymkode: 643ef...378
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå