Gå til innhold

Til menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva liker dere best når det gjelder mus til damer i forhold til sex?

Ei barbert mus eller ei mus med masse hår på? 

Anonymkode: 89d44...fb3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det som ikke er på moten, for det er mer spennende. For 20 år siden ville jeg ha glattbarbert. Nå er glattbarbert blitt standard, og jeg foretrekker nå hår på hufsa. Med hår så mener jeg ikke viltvoksende afro, men mer veldefinert trekant.

Anonymkode: fb0c0...870

• Liker 1
Skrevet

Kjønnshår er like ekkelt som det høres ut som. Så vil ikke ha det. Lar hun det bare gro til der nede, tenker jeg at hun ikke er velstelt generelt. Får apeassosiasjoner. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men herregud - HVOR mange ganger???

Anonymkode: d67dd...31a

• Liker 6
Skrevet

Alt fra glatt til frisert stripe er deilig. Urskog er ikke så spennende.

Skrevet (endret)

Disse evinnelige kjønnshår-trådene får meg til å tenke at trådstarterne har et voldsom usikkerhet mht. sex. Uerfarenhet og usikkerhet.

Dersom trådstarterne - som sikkert oftest er unge menn/gutter - hadde vært litt eldre og litt mer erfarne, ville de visst at kvinner varierer om de barberer mye/lite/alt eller lar det gro. De ville ha visst at det er forskjell på kvinner, at noen ikke varierer i det hele tatt og at det er humøravhengig, personavhengig og situasjonsavhengig.

De ville også ha visst at menn blir glad i og/eller vil ha sex med disse kvinnene uansett hvordan de velger å frisere kjønnshårene sine.

Disse trådstarterne ville visst at kjønnshår egentlig ikke er så viktig. Et krydderi, javisst. I hvert fall når man ikke er så erfaren. Men når man har ligget med noen mennesker, eller hatt sex en god del ganger, blir dette med kjønnshår ikke like voldsomt og heftig som det var til å begynne med. Det blir mer en detalj, noe som ikke er uinteressant men fremdeles en detalj. Ikke så viktig som det fremstilles i disse trådene. Nei, langtfra så viktig. Akkurat slik størrelsen på pikken ikke er så viktig.

Det er menneskerelasjonen som er viktig, tiltrekningen, kjemien, lysten, gleden, spenningen, kåtheten og nytelsen som er viktig. 

Da jeg første gang barberte meg helt, i en alder av 20+ år, ble mannen min spinnvill. Jeg gikk glattbarbert i årevis, før jeg lot det vokse frem en bred stripe foran kjønnsåpningen. En dag ymtet han om at det hadde vært spennende om jeg lot det gro "full bush". Han ble knallhard ved tanken. Men jeg har ikke gjort det, og går fremdeles som jeg gjorde. Rett og slett fordi jeg foretrekker det slik. Men det han sa fortalte meg bare at forandring fryder, og at flere ting kan være sexy.

Endret av Hunmedham
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Denne fikseringen på utseende på kvinners underliv er gørrkjedelig, og mange menn tar den med inn i forhold. Har opplevd flere ganger at mannen ligger der med pelsen i taket og spør meg om jeg ikke kan frisere fitta eller shave den. Makan. At det går an.

• Liker 5
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne fikseringen på utseende på kvinners underliv er gørrkjedelig, og mange menn tar den med inn i forhold. Har opplevd flere ganger at mannen ligger der med pelsen i taket og spør meg om jeg ikke kan frisere fitta eller shave den. Makan. At det går an.

Jeg liker kvinner med frisert/hår på musa.må være litt hår.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker det som ikke er på moten, for det er mer spennende. For 20 år siden ville jeg ha glattbarbert.

Støtter denne 100% Nå i mer voksen alder foretrekker jeg hår og kona har latt det vokse for min skyld! Ikke polsk busk i full blomstring, men lett frisert. Kjempesexy synes jeg!

Anonymkode: 4d0d9...fa3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stusser hele kroppen min som mann og forventer egentlig at damen gjør det samme. Lange hår er ikke appetittlig enten det er på magen, på ballene eller i ræva. 

Må ikke være glattbarbert til enhver tid men man burde ta litt vare på kroppen sin på flere måter. 

Anonymkode: bb260...d78

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker best damer som kan formulere setninger som gir mening. Behåring skal de få lov å bestemme selv.

Skrevet

Velfrisert, stripe/trekant eller glatt

Full bush er no go😂

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei barbert mus eller ei mus med masse hår på? 

Glattbarbert mus, glatt og deilig å slikke på.

Anonymkode: c5780...259

• Liker 1
Skrevet

Hår er greit, men hold det relativt kort. 

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, Pugha skrev:

Jeg liker kvinner med frisert/hår på musa.må være litt hår.

Hvorfor liker du litt hår på musa? 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glattbarbert mus, glatt og deilig å slikke på.

Anonymkode: c5780...259

Blir du kåt då?

AnonymBruker
Skrevet

Det kommet jo an på hvor attraktiv man selv er,

drar man de deiligste damene, er det klart man forventer at hun skal være stelt - fra topp til tå,

må man nøye seg med «the leftovers», er det kanskje ikke like nøye?

Anonymkode: 5371f...eae

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommet jo an på hvor attraktiv man selv er,

drar man de deiligste damene, er det klart man forventer at hun skal være stelt - fra topp til tå,

må man nøye seg med «the leftovers», er det kanskje ikke like nøye?

Anonymkode: 5371f...eae

Pleier du å barbere deg? 

Hvordan skal damå være vell stelt i fra topp til tå?

• Liker 1
Gjest Hildur70
Skrevet
22 timer siden, Morpheus skrev:

Kjønnshår er like ekkelt som det høres ut som. Så vil ikke ha det. Lar hun det bare gro til der nede, tenker jeg at hun ikke er velstelt generelt. Får apeassosiasjoner. 

Jeg har kjønnshår, men er ellers velstelt. Dusjer hver dag. Barberer ikke nedentil fordi det gav meg mye plager. Barberer ellers bikinilinjen, legger og under armer. Så man kan fint være velstelt selv om man har hår nedentil. 

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men herregud - HVOR mange ganger???

Runketråd sikkert enda mer forunderlig at damer svarer i hopetall🙈🙈

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...