Mistyen Skrevet 14. september 2002 #1 Del Skrevet 14. september 2002 ....skal vi innvie Fondue-gryten vår. Har kjøpt inn mørbrad og skjært opp i passe biter, laget til fløtegratinerte poteter, broccoli, asparges(fersk) og sukkererter, og peppersaus og en liten dæsj tzatziki Med en god, spansk rødvin blir kvelden (forhåpentligvis) perfekt.... Mannen dekker bordet, mens jeg ordner til på kjøkkenet. åh....jeg gleder meg til kvelden kommer og stearinlysa skinner i stua!! God helg til alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 14. september 2002 #2 Del Skrevet 14. september 2002 Hørtes kjempekoselig ut! Vi skal prøve (etter tips herfra!) å lage hjemmelagde Tortillas som vi fyller opp. Har laget til hjemmelagd salsa allerede (tror den ble god!!), men drøyer å lage tortillas'ene til like før.... mmm.... Gleder meg... Vi skal kose oss med levende lys (gjør forsåvidt det nesten hver kveld nå, men) og forhåpentligvis god mat =) Det blir alkoholfritt i kveld, men jeg drikker ikke så ofte lenger uansett så det gjør meg ingenting... Ha en alldeles fortryllende god helg, alle sammen!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå