Gå til innhold

Dere som har mann med liten penis..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan løser dere det de her som har en mann med en liten penis? 

Ikke alle har gjennomsnittlig stor penis, men de fleste klarer seg bra i forhold fordi. Hvordan løser dere det når penis er så liten at man ikke får så mye ut av penetrering? 

Hjelpemidler? Snakker dere om det eller er det noe du har måttet tilpasse deg? 

Håper på tips og råd! 

Anonymkode: 753df...578

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis mannen er litt spinkel og er barbert helt glatt, kan det være vanvittig sexy med liten pikk.

Anonymkode: cd7e3...f1d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan løser dere det de her som har en mann med en liten penis? 

Dumperen han og finner en ordentlig mann.

Anonymkode: dcba1...758

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis mannen er litt spinkel og er barbert helt glatt, kan det være vanvittig sexy med liten pikk.

Anonymkode: cd7e3...f1d

Da ser han ut som en liten gutt. Er du pedo eller?

Anonymkode: 46a14...73c

AnonymBruker
Skrevet

Hadde mann med liten pikk i 20 år. Litt mindre i omkrets enn en "normal" pikk, og ca 10 cm i lengde vil jeg anslå. Hadde et godt sexliv likevel, for sex er mye mer enn bare pikk i vagina. De beste stillingene rent teknisk var å ri ham eller bli tatt bakfra. Etter masse barnefødsler er jeg blitt mer romslig nedentil men likevel var pikken hans "bra nok", selv om det ble i minste laget etterhvert.

Han var klar over størrelsen sin, og ble en mester i å fingre meg i tillegg. Vi avslutta stort sett med det. Jeg nøt nok fingringa mest de siste årene vi var sammen, men var fornøyd all over. Leketøy var sjeldent i bruk, da det fort ble litt ubehagelig for meg, kom for langt inn. 

Anonymkode: 21476...de2

AnonymBruker
Skrevet

Null problem her. Han vet hvordan han skal bruke d han har så jeg er veldig fornøyd 😃💞

Anonymkode: 4e1a1...81a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...