Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må ALLE kildene som jeg bruker i drøftingen ha blitt presentert tidligere i oppgaven?

Jeg har for eksempel brukt NSF i drøftingen for å argumentere for omsorgens plass i rusomsorgen. Det er snakk om 1-2 setninger. Må dette ha blitt nevnt i teorien? Jeg har skrevet et avsnitt om omsorg i teoridelen, men har ikke brukt den kilden.

Anonymkode: b204c...48b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må ALLE kildene som jeg bruker i drøftingen ha blitt presentert tidligere i oppgaven?

Jeg har for eksempel brukt NSF i drøftingen for å argumentere for omsorgens plass i rusomsorgen. Det er snakk om 1-2 setninger. Må dette ha blitt nevnt i teorien? Jeg har skrevet et avsnitt om omsorg i teoridelen, men har ikke brukt den kilden.

Det var hvertfall det bachelorveilederen min sa til meg. IKKE dra inn nytt stoff i drøftingen! Du kan jo kanskje bare skrive et par-tre setninger med den nye kilden. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

der varierer veilederne noe helt villt. Stol på deg selv og din egen magefølelse. Jeg trakk inn nytt stoff for å fremheve poeng fra teorien. Fikk A.

Anonymkode: 671a1...f2c

Skrevet

I min bacheloroppgave skrev jeg kanskje en halv side med teori under innledningen, bare for å forklare temaet. Resultatet presenterte funnene fra mitt litteraturstudie, og i diskusjonen/drøftingen brukte jeg andre kilder for å underbygge eller eventuelt utfordre resultatene jeg fant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...