AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Skrevet 27. mai 2020 Vi har alle forskjellig smak, men jeg syns nye barnevogner ser helt forferdelige ut. Spesielt de Stokke vognene. Ser heller etter en eldre barnevogn som ser mer klassisk ut. Hva synes du om dagens barnevogner? Anonymkode: 4cfc5...d45 3
beige Skrevet 27. mai 2020 #2 Skrevet 27. mai 2020 Litt for hypermoderne for min smak også. Men smaken er som baken☺️
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #3 Skrevet 27. mai 2020 Enig med deg. Liker emmaljunga best. De har holdt på stilen i 20+ år med noen få endringer. En barnevogn for meg skal se stødig ut. Er heller ikke så glad i de sk ergonomiske setene hvor barnet ikke får ligget helt flat. Anonymkode: 46fed...f8e 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 Noen av Stokke vognene blir for fancy for meg, mens jeg syns Emmaljunga tr for gammeldags. Smaken er som baken. Anonymkode: debf6...404 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #5 Skrevet 28. mai 2020 Jeg liker både Emmaljunga(mest mondial) og Stokkevognene (alle)😂 rart, for de er jo veldig ulike.. alle andre vogner er helt uaktuelle, synes de er kjempestygge🙈 Anonymkode: f7423...1af
Sokkar Skrevet 28. mai 2020 #6 Skrevet 28. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har alle forskjellig smak, men jeg syns nye barnevogner ser helt forferdelige ut. Spesielt de Stokke vognene. Ser heller etter en eldre barnevogn som ser mer klassisk ut. Hva synes du om dagens barnevogner? Anonymkode: 4cfc5...d45 Passe enig. Likte feks den gode, gamle emmaljunga citycross. Men har kjøpt en ny tfk trehjuling. Har store dekk, og blir mindre enn emmaljunga når den legges i hope 😊
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #7 Skrevet 28. mai 2020 Jeg syns både Emmaljunga og Stokke er stygge og ser klumpete ut. Jeg foretrekker mer sportslig utseende på vogner selv, som Babyjogger og Bugaboo. Anonymkode: 25d2d...af6 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #8 Skrevet 28. mai 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns både Emmaljunga og Stokke er stygge og ser klumpete ut. Jeg foretrekker mer sportslig utseende på vogner selv, som Babyjogger og Bugaboo. Anonymkode: 25d2d...af6 Enig. Jeg er praktisk av meg og liker trehjulinger, vogner med gode hjul og lang sportsdel, at de triller og snur på en femøring, enkel å legge sammen og enkel å slå opp osv. Emmaljunga er alt annet enn praktisk, og Stokke ser ut som et romskip. Anonymkode: 45881...6c0 1
Hjärtat Skrevet 28. mai 2020 #9 Skrevet 28. mai 2020 Jeg er enig i at mange av vognene nå er klumpete og litt for lite klassiske, men liker selv de nette vognene som Bugaboo f.eks. Synes bugaboo classic er finest, med hvitt, kremfarget trekk inni. 😍
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #10 Skrevet 28. mai 2020 Fordelen med noen av de nye vognene er at de tar liten plass i bilen, det var hovedkravet vårt til vogna. Endte opp med en bugaboo cameleon fordi den fikk plass i bilen. En klassisk briovogn som jeg hadde til første barnet hadde aldri fått plass i bilen vi har nå. Anonymkode: 4bd02...844 4
Wera1 Skrevet 28. mai 2020 #11 Skrevet 28. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Jeg er praktisk av meg og liker trehjulinger, vogner med gode hjul og lang sportsdel, at de triller og snur på en femøring, enkel å legge sammen og enkel å slå opp osv. Emmaljunga er alt annet enn praktisk, og Stokke ser ut som et romskip. Anonymkode: 45881...6c0 Hvilken liker du da?
Gjest Geirfuglen Skrevet 28. mai 2020 #12 Skrevet 28. mai 2020 Jeg synes Emmaljunga-vogner med fire faste hjul ser både upraktisk og gammeldags ut. Og den der hvite i skinn og sølvdetaljer, det blir bare for snålt for min smak. Godt man har et bra utvalg så det finnes noe for enhver smak
Gjest Chroma Skrevet 28. mai 2020 #13 Skrevet 28. mai 2020 Jeg liker Emmaljunga Edge. Synes Bugaboo og Stokke er stygge. Likte gode gamle Simo før, store og gode og lune for babyene.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #14 Skrevet 28. mai 2020 Gjør det noe om de er stygge da? 🤷 Det viktigste for meg er funksjon. Vi har tre vogner, syntes ingen er pene, haha. En Britax smile vi bruker daglig (veldig praktisk for den får plass overalt og vi bor trangt en i by med liten bil( en gusjegrønn brukt brio "panservogn" som sovevogn i bhg og en brukt, falmet Simo- vogn hos besteforeldre/hytta. Alle funker veldig bra til sitt bruk. Ingen vinner nok noen skjønnhetskonkurranser 😂 Anonymkode: 83209...500 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #15 Skrevet 28. mai 2020 Enig. Vi sleit veldig når vi begynte å se på barnevogner i 2017, det var jo faktisk ingen fine. Noen kunne gå som et kompromi, om vi måtte ha valgt, men nei. Alle så ut som noen insekter i mitt hode. Og så alt annet enn stødige og utrygge ut. Og jeg var på den tiden 25 år,så ikke noen gammel mor. Jeg googlet litt, og fant emmaljunga mondial, de var slik jeg så for meg, men hallo, så stygg bag og sportsdel, skinn, hvit, brun.noen var fine, men kunne ikke slå meg helt til ro med skinn. Så kom vi over edge duo, og ende med å kjøpe en brukt emmaljunga edge duo akkurat slik jeg hadde sett for meg,og sambo fslt helt pladask for understellet. Classic croom med hvite felger på dekka. Den skal også brukes til neste barnet som kommer til høsten, og jeg gleder meg til å ta frem igjen bagdelen, og innrede den igjen. Så her går vi for eldre versjoner, med faste 4 hjul. Anonymkode: 5578e...97f
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #16 Skrevet 28. mai 2020 34 minutter siden, Geirfuglen skrev: Jeg synes Emmaljunga-vogner med fire faste hjul ser både upraktisk og gammeldags ut. Og den der hvite i skinn og sølvdetaljer, det blir bare for snålt for min smak. Godt man har et bra utvalg så det finnes noe for enhver smak Tenker du på emmaljunga Mondial? Den er griseharry!🙈 Anonymkode: 40bb6...7bd 4
Gjest bienvilleparish Skrevet 28. mai 2020 #17 Skrevet 28. mai 2020 Ja, syns de med 3 hjul ser mongo ut.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #18 Skrevet 30. mai 2020 På 28.5.2020 den 10.14, AnonymBruker skrev: Gjør det noe om de er stygge da? 🤷 Det viktigste for meg er funksjon. Vi har tre vogner, syntes ingen er pene, haha. En Britax smile vi bruker daglig (veldig praktisk for den får plass overalt og vi bor trangt en i by med liten bil( en gusjegrønn brukt brio "panservogn" som sovevogn i bhg og en brukt, falmet Simo- vogn hos besteforeldre/hytta. Alle funker veldig bra til sitt bruk. Ingen vinner nok noen skjønnhetskonkurranser 😂 Anonymkode: 83209...500 Funksjon er jo egentlig det viktigste, men jeg synes det er vanskelig å bruke penger på noe jeg ikke syns er pent. Anonymkode: 4cfc5...d45
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #19 Skrevet 30. mai 2020 Enig. Jeg savner gode gamle simo. Jeg bor i Tromsø og vi har sinnsykt mye snø, simo-vognene var null problem å trille på de verste vinterdagene på ubrøytet gangvei. Funket også fint på grusveien, i skogen, ja overalt. Eneste minuset var at den var stor, men hadde egen bytrille jeg brukte når jeg skulle til byen. Har nå fått en appåklatt og vognene er helt annerledes en tidligere. Nå liker jeg emaljunga best. Anonymkode: c5280...a0b
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #20 Skrevet 30. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Jeg savner gode gamle simo. Jeg bor i Tromsø og vi har sinnsykt mye snø, simo-vognene var null problem å trille på de verste vinterdagene på ubrøytet gangvei. Funket også fint på grusveien, i skogen, ja overalt. Eneste minuset var at den var stor, men hadde egen bytrille jeg brukte når jeg skulle til byen. Har nå fått en appåklatt og vognene er helt annerledes en tidligere. Nå liker jeg emaljunga best. Anonymkode: c5280...a0b Finnes ikke simo-vognene lenger? Anonymkode: 40bb6...7bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå