AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Skrevet 27. mai 2020 Jeg har en sønn i 3 gym, og lurer på om jeg kan ha bunad på når det skal være avslutning for 3 klassingene om to uker? Regner med det er en høytidelig seremoni? Hvordan bruker elevene å være kledd? Dress, kjole, bunad? Har ikke peiling, derfor spør jeg her inne. Anonymkode: 5ce50...084
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #3 Skrevet 28. mai 2020 Elevene har som regel dress eller bunad på vår skole. Mødre og fedre er pent kledd, men ikke like mange bunader å se der. Men jeg har bare gjort det to ganger og det varierer nok veldig fra skole til skole. Hør med noen som har hatt elever på din skole nylig? Anonymkode: 08438...d2f 3
Menchit Skrevet 28. mai 2020 #4 Skrevet 28. mai 2020 Hos oss hadde eleven bunad/dress, mens foreldrene var litt enklere kledd. Men tror nok som AB over meg skrier at det helt sikkert varierer fra skole til skole. Er det ikke sendt ut noe informasjon? 2
Fotballmamma Skrevet 28. mai 2020 #5 Skrevet 28. mai 2020 Hos oss er det vanlig med bunad/dress hos avgangselevene, mens foreldrene kler seg pent, men ikke «bunadspent». 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #6 Skrevet 28. mai 2020 Mine elever har penklær eller bunad, men har ikke sett foreldre med det. De er pent kledd men uten bunad ☺️ Anonymkode: c68f4...907
skruf Skrevet 28. mai 2020 #7 Skrevet 28. mai 2020 Her er det vanlig at de elevene som har bunad bruker bunad på vgs-avslutningen, men ikke foreldrene. Foreldre/foresatte pynter seg til avslutningen i f.eks sommerkjole, skjørt/bluse, penbukser og bluse/pen topp. Mannfolka i enten dress eller pene bukser med skjorte og blazer til Tror du kommer til å skille deg ut og synes veldig hvis du tar på bunad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå