Dodomodo Skrevet 27. mai 2020 #1 Skrevet 27. mai 2020 Hva mener folk om aper som kjæledyr? Vet om et par folk som har tillatelse til å ha aper som kjæledyr, men jeg mener at dette er helt tullete! Ingen bur er store nok til slike dyr. Synes selv at Det er helt forkastelig, men hva mener dere? 1
Dodomodo Skrevet 27. mai 2020 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2020 Akkurat nå, Anonymous33 skrev: Forferdelig. Blir så glad når jeg kommer over folk som bryr seg om dyr! Helt enig med deg!:) 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #4 Skrevet 27. mai 2020 Aper tilhører i det frie. Anonymkode: e250c...abd 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #5 Skrevet 27. mai 2020 Aper er meget i smarte dyr. Jeg tror på apokalypsen der aper tar over vår plass som mennesker, og håper dette skjer. Vi mennesker har tatt oss for mye til rette, og nå er det apene sin tur! Anonymkode: 74895...fc7 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #6 Skrevet 28. mai 2020 Det er ingen privatpersoner som har tillatelse til å eie ape i Norge. Anonymkode: e22fc...8df 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #7 Skrevet 28. mai 2020 Aper trenger enormt med plass for å kunne utfolde seg, så det å eie en ape i en typisk norsk hustand, er dyreplageri (hvis vi ser bort fra at det er ulovlig å holde en ape som kjæledyr). I andre deler av verden, derimot, er det noen steder lov. Det synes jeg er forkastelig ettersom aper hører hjemme blant sine artsfrender (de er sosiale dyr) langt vekk fra menneskeheten. Anonymkode: 9fa14...099
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #9 Skrevet 29. mai 2020 Følger en ape på Tiktok som bor og behandles som et barn. Den elsker å få pakker og åpne, bake osv. Eierne bruker all tid på den og det ser ut som den har det godt. Men alle de stakkars dyrene som lider i folka hjem, som man ikke ser, det være seg kaniner i trange bur i en bakhage eller en ape med omsorgssvikt, er jo grusomt. Og aper som blir brukt for underholdning og sitter lenket med klær på, eller de som brukes i forsøk. Det er tragisk uansett hvilke dyr det er. Anonymkode: 3dd0e...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå