AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #21 Skrevet 28. mai 2020 Jeg hadde 6 SA, hadde da veldig lite symptomer, så ble jeg gravid igjen, men den gangen kastet jeg opp hele tiden fra veldig tidlig, måtte legges inn på sykehuset allerede i slutten av uke 5. Jeg fikk beskjed om at sannsynligheten for å miste da, var nesten lik null. viste seg og at det startet som tvillingsvangerskap, men den ene utviklet seg aldri, så den forsvant veldig tidlig. Anonymkode: f8141...fca 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #22 Skrevet 28. mai 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange barn har du? Altså ikke vert gravid men båret frem og født? For om du har vert gravid mange ganger men at noe har skjedd underveis er jo kvalme ett godt tegn. Anonymkode: 82a46...9a6 Jeg har tre barn. Har aldri vært kvalm, hverken med dem eller de som endte med MA. Så i løpet av alle de graviditetene, også de som gikk bra, har jeg ikke hatt kvalme før nå. Er derfor jeg blir urolig for at noe skal være galt. Ts Anonymkode: 93750...365
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #23 Skrevet 28. mai 2020 Jeg er ikke skikkelig, skikkelig kvalm. Men litt kvalm absolutt hele tiden, konstant. Hele min våkne tid, liksom. Aldri opplevd dette før, jeg får ikke omgangssyke engang. Ts Anonymkode: 93750...365
Rosa Sitron Skrevet 29. mai 2020 #24 Skrevet 29. mai 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er ikke skikkelig, skikkelig kvalm. Men litt kvalm absolutt hele tiden, konstant. Hele min våkne tid, liksom. Aldri opplevd dette før, jeg får ikke omgangssyke engang. Ts Anonymkode: 93750...365 Det er normalt. Der er sånn kvalm jeg er når jeg er gravid. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå