Gå til innhold

Blind date?  

1. 1. Blind date?

• Nei, selvfølgelig ikke
      10
    • Jo, er du steike gærn!
      6

Anbefalte innlegg

Gjest messengerboy
Skrevet

Man Sier vel ikke nei til en blind date? :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg hadde turt. Det kommer an på. :tunge1:

Skrevet

Nei, hva har du å tape?

"Go fore it" sier nå jeg ;-)

Jeg har vært på noen blind date, og stort sett alle datene var veldig hyggelig! Jeg er gift med den siste blind daten jeg var på da..ha ha..

Skrevet

jeg hadde nok takket nei, klart jeg da kanskje går glipp av mannen i mitt liv, men den risken tar jeg.

orker ikke dater hvor vi overhode ikke matcher og alt bare blir teit, så jeg foretrekker å velge hvem jeg går på date med i det minste utifra at jeg vet vi snakker greit sammen og har noe felles.

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg har vært på blind date en gang.

Det var spennende, og vi hadde en koselig kveld men det ble ikke noe mere.

Og hadde det ikke vært koselig skulle jeg nå alltids klart å finne på noe så jeg kunne reist.

Så ja.. hvorfor ikke? hvis du har lyst?

Skrevet

Avtalte faktisk et møte med en jente jeg traff på spray, men som jeg aldri hadde sett et bilde av. Gift ble vi ikke, men en artig erfaring var det.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Har vært på blind date. Var bare gøy det. Og som en sa du har ingenting å tape.

Skrevet

Lurer på om jeg hadde turt det.... Kommer sikkert an på situasjonen rundt, om noen hadde oppmuntret meg ivrig, så kanskje!

Gjest lurven
Skrevet

blinddates er faktisk ganske gøy da..

men man bør ikke ha noe særlig høye forventninger

Gjest blinding
Skrevet

Har vært på én, og her sitter jeg i klisteret på tredje året :ler: Eller var det kanskje ikke en skikkelig blind date, siden vi hadde sendt førti mailer i løpet av en uke før vi treftes. Vi hadde ikke sendt bilder eller snakket på telefon på forhånd, bare avtalt å møtes. Det gikk jo særdeles bra, møtet varer som sagt enda.

Gjest bankboks
Skrevet

Ville foretrekke å ta blind date på "gruppedate" med andre mennesker til stede.. (for sikkerthetsskyld..)

Gjest papap
Skrevet

Er du en relativt dannet person og kan samtale om det meste, er det ingen problemer med å komme seg gjennom en blinddate. Er den andre personen fullstendig evneveik (noe som er lite sannsynlig) så har du om ikke annet en artig historie :)

Husk: do one thing everyday that scares you

Skrevet

Hva har man å tape egentlig?

Om den som har arrangert blind-daten for deg kjenner deg kan det vel forhåpentligvis ikke bli helt katastrofe...?

Skulle det være helbom er det jo bare å avslutte daten eller ikke avtale en ny.

Kanskje treffer man noen som man liker kjempegodt...

Har en venninne som traff mannen med stor M på blind date.

Den som intet våger intet vinner!! :)

Skrevet

Jo mer jeg tenker på det, jo mer tro får jeg på sånne blind dates. Men man må jo stole på den personen som arrangerer daten, at han/hun har litt peiling på de som blir koblet sammen. Og så må man ha litt is i magen om det ikke er full klaff med en gang... Ta tida litt til hjelp, og kanskje date 2-3 ganger før man ser tegninga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...