Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. På torsdag forrige uke begynte jeg å blø, uten smerter. Fredag dro jeg til legen å tok hcg prøve, den målte til 3800. På mandagen etter tok jeg ultralyd og det var da ingen tegn til SA, da vi så et lite embryo men ingen hjertelyd. Han sa jeg var ca 5+3. Jeg tok en ny hcg måling og denne var på 8100. I går begynte jeg og blø betydelig mye mer, og oftere. Denne gangen er det som en menstruasjon, går ikke lang tid før det er noe i bindet. I dag var det litt bittesmå "klumper" på en måte. Og jeg har mensensmerter i magen.. 

Er det noen her som har hatt det slik, og at det har gått bra? Jeg er så bekymret og klarer ikke å tenke på noe annet. Jeg holder ikke ut uvitenheten. 

Hilsen bekymret mamma og gravid. 

Anonymkode: ea939...9a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ut som en spontanabort dessverre 😞

Anonymkode: 1068a...aaf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg vært på ultralyd og så et bankende hjerte... Noen erfaringer?? 

Skrevet

Jeg hadde en helt vanlig mens da lillesøster flyttet inn.
Gikk fra normal sterk g.test - så mens en hel uke - faktisk mer smertefull enn normalt - til supersterk g.test etter mensen. 
Hun er 2 år nå :) 

Jeg har lite progesteron og har fått tilskudd fra lege for å i det hele tatt bli gravid da, så jeg opplevde ofte kjemiske graviditeter. Men på et eller annet vis klarte vesla seg gjennom det, så alt kan skje :) 

AnonymBruker
Skrevet

Hematom,  kan du ha hatt det?  

Anonymkode: d4856...b86

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virker jo positivt. Hva ble embryoet målt til? 

Anonymkode: 79d7c...c81

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker jo positivt. Hva ble embryoet målt til? 

6 uker.. Så har jo vokst siden sist 🤯

AnonymBruker
Skrevet

Godt tegn ihvertfall! Mange som blør i starten uten at det er noe feil. 

Anonymkode: 82ad4...483

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt blod trenger ikke bety noe eller det kan være SA. Da jeg hadde SA i uke 6 var det som en kraftig og smertefull mensen.

Har du sett et bankende hjerte, så betyr jo det uansett at fosteret lever, og da tror jeg ikke blodet betyr noe som helst. Gratulerer! ❤

Anonymkode: 05288...19d

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo kjempebra, da er det iallefall ikke SA 😁Mange opplever jo blødninger i svangerskapet uten at det har vært noe galt :) 

Anonymkode: 33c27...43b

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for positive svar alle. Grunnen til at jeg er bekymret er forsi jeg har hatt smerter i magen i to dager nå, i tillegg til litt mer blødning. Men selvfølgelig, et bankende hjerte er kjempe positivt! Krysser alle fingre og tær 🤞🏻🤩

AnonymBruker
Skrevet

Nå blødde jeg ut to store klumper.... Ser ikke lyst ut dette. Er det virkelig mulig å se hjerteslag, uten antydninger til blødning i livmor og 3 timer senere spontanabortere??? Blir helt gal av dette. 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå blødde jeg ut to store klumper.... Ser ikke lyst ut dette. Er det virkelig mulig å se hjerteslag, uten antydninger til blødning i livmor og 3 timer senere spontanabortere??? Blir helt gal av dette. 

Uff, skjønner at det er frustrerende å først blø, så se bankende hjerte også blø mer/klumper. Er liksom litt bedre å få vite med en gang hva som skjer, ikke få håp sånn frem og tilbake. 

Anonymkode: 82ad4...483

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hva sier de du var på kontroll med da? De har jo mer greie på dette enn brukere på kg som kanskje har opplevd noe lignene èn gang. 

Anonymkode: 3c052...a73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva sier de du var på kontroll med da? De har jo mer greie på dette enn brukere på kg som kanskje har opplevd noe lignene èn gang. 

Anonymkode: 3c052...a73

At han så et bankende hjerte, uten noen spor av blødninger i livmor.. Dette var kl 13 i dag..

Men det er jo nettopp de som har opplevd lignende jeg spør. Jeg spør jo om erfaringer. Ikke de som ikke har opplevd noe lignende.. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du veldig store smerter og blør du fortsatt mye? 

Når jeg mistet (2ganger) kom det en del blod og mer enn to store klumper, men dette kan variere slik jeg har forstått. Mistet et par dager etter ultralyd hvor de bekreftet hjerteslag. 

Mtp at de så hjerteslag idag så er jo det veldig positivt, men tror dessverre at det ikke blir noen avklaring med det samme. Anbefaler å se om det tar seg opp og/eller eventuelt ta ny ultralyd for å bekrefte. 

Krysser fingrene for at dette er noe uskyldig og at alt er bra ❤️

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var målene i mm? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...