Gå til innhold

Flere som hater lyden av skjærer (Fugler)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hater denne lyden, spesielt når jeg våkner på morgenen, og om jeg hører det på ettermiddagen. Skjærer seg inn i hodet, er man deppa blir det ikke bedre. Selvsagt ikke noe å gjøre med da. Flere?

Anonymkode: 9e954...552

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg elsker dem

Anonymkode: 3fa87...4c0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er herlig ❤️

Anonymkode: 8027b...149

• Liker 5
Skrevet

Liker lyden av småfuglene bedre.

Skrevet

Nei lyden plager meg ikke noe særlig. Liker veldig godt lyden av endene og jeg elsker spurver😇🌹

AnonymBruker
Skrevet

Hater lyden kl fem om morgenen. Ja til b-skjærer!

Anonymkode: 2225c...7f9

Gjest Tamsi
Skrevet

Misliker ikke lyden i seg selv, men her hos oss kommer den gjerne 100-200 ganger på rad. Det er inmari kjedelig å høre på når man våkner litt for tidlig på morgenen og gjerne skulle hatt en time til.

Skrevet

Hm... Nei, egentlig ikke. Synes det er litt søtt. Men kan forstå at det kan være forstyrrende om man prøver å sove. 

Skrevet

Lyden av andre individer som lever livet i den frie natur er jo helt fantastisk! Tenk så mange dyr som drømmer om å leve ett liv utenfor fangenskap! Prøv heller å være litt glad på deres vegne.

klem Heide❤️

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Heide olufsen skrev:

Lyden av andre individer som lever livet i den frie natur er jo helt fantastisk! Tenk så mange dyr som drømmer om å leve ett liv utenfor fangenskap! Prøv heller å være litt glad på deres vegne.

klem Heide❤️

Ja så klart 😊 De har det bra og det er fint ❤️ Bare liker ikke lyden. Men jeg unner dem jo et bra liv 😊

Anonymkode: 9e954...552

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når de står rett utenfor soverommet Tidlig om morgenen å har møte så kjenner jeg på en liten irritasjon ja. Men generelt syns jeg fugler bare er koselig ☺️ 

Anonymkode: d893b...406

Skrevet

Det spørs hvor mange de er, og om de mobber en i flokken. Da kan de bråke på en voldsom måte. De mobber faktisk andre skjærer til døde iblant. Ganske grusomt. Men jeg syns de er vakre. 

Skrevet

Fuglelyder er noe av deiligste med å leve. 

Skrevet

Alle fuglelyder er plagsomme. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, synes ikke de er plagsomme, de er vakre og intelligente fugler. Og har du hørt når de sitter og pludrer for seg selv? ❤️ 

Anonymkode: f9c30...459

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...