AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Skrevet 27. mai 2020 Var på min årets første tur på stranden i sta, ut med disse fæle halv-dekkende trusene vi så så meget av i fjor, kan slå fast at i år er tanga-trusene tilbake. Begge rumpeballene ute i det fri. Fikk helt bakoversveis der jeg trasket rundt på stranden. Masse ungpiker i t-skjorte/genser, oventil, men kun tynne string-truser nedentil, og det KRYDDE av dem! Fantastisk syn! God sommer alle sammen!! Anonymkode: 5ac8f...61f 3
Navani Skrevet 27. mai 2020 #4 Skrevet 27. mai 2020 Men så kjekt at store deler av den kvinnelige befolkningen IKKE følger årets trender da, jeg følger dem i alle fall ikke Går ikke og bruker penger på et miniplagg når jeg allerede har 3 velfungerende bikinier. Mine truser er til og med hel-dekkende 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #5 Skrevet 28. mai 2020 Meldt flott vær i helgen på Østlandet, flere som gleder seg?? 😃 Anonymkode: 5ac8f...61f
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #6 Skrevet 29. mai 2020 På 27.5.2020 den 22.44, AnonymBruker skrev: Var på min årets første tur på stranden i sta, ut med disse fæle halv-dekkende trusene vi så så meget av i fjor, kan slå fast at i år er tanga-trusene tilbake. Begge rumpeballene ute i det fri. Fikk helt bakoversveis der jeg trasket rundt på stranden. Masse ungpiker i t-skjorte/genser, oventil, men kun tynne string-truser nedentil, og det KRYDDE av dem! Fantastisk syn! God sommer alle sammen!! Anonymkode: 5ac8f...61f Tanga og string er ikke det samme. Det var i alle fall ikke det før. Anonymkode: f57a1...170
Djungelvrål Skrevet 29. mai 2020 #7 Skrevet 29. mai 2020 Det absolutt dummeste jeg ser er t-skjorte over g-strengbikini. Ser ut som om de har glemt å ta på seg trusa, flaut. 3
Djungelvrål Skrevet 29. mai 2020 #8 Skrevet 29. mai 2020 På 27.5.2020 den 22.51, Navani skrev: Men så kjekt at store deler av den kvinnelige befolkningen IKKE følger årets trender da, jeg følger dem i alle fall ikke Går ikke og bruker penger på et miniplagg når jeg allerede har 3 velfungerende bikinier. Mine truser er til og med hel-dekkende Men så er det ikke alle som har behov for å blotte hele rævva da. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå