Gå til innhold

Turte ikke si nei

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er ei jente på 23 år og jeg hadde nettsex med ei jeg har hatt kontakt med i noen måneder. Vi har hatt nettsex før. Første gangen føltes helt greit, uvant og veldig rart. 2. Gangen føltes det helt topp, men da var jeg også full + at jeg tok initiativ. I dag tok hun initiativ og jeg turte ikke si nei. Først tenkte jeg "Greit" er ikke helt i form, men jeg gjør det. Hadde ikke akkurat lyst, men bare gjorde det. Underveis føltes det feil og jeg turte ikke si i fra. Og jeg vet nå ikke hva jeg føler. 

Jeg vet at dette har meg selv å takke for at jeg gjorde det. Men når vi er ferdig så skriver hun "Jeg kom! men nå må jeg gå" hun tar kun kontakt med meg når hun er kåt. Jeg må virkelig lære å stå opp for meg selv. Og jeg vet ikke hva jeg vil få ut her, men jeg antar jeg bare vil lufte ut. 

Som sagt, jeg vet ikke hva jeg vil med dette. Men det føltes bare helt feil og jeg ser jeg må lære å stå opp for meg selv. Har noen opplevd noe lignende? 

Anonymkode: 1d1f9...61a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at du må øve på å si nei. Det vet du sikkert allerede :-)

Vi vil jo helst ikke skuffe noen og føler ofte at ting er forventet av oss. Men å si nei er å respektere oss selv. Det gjelder ikke bare sex, men flere områder i livet. Da jeg begynte å si nei til andre sånn generelt når det var noe jeg egentlig ikke ville (ikke bare sex), var jeg redd jeg ville miste godvilje fra andre - jeg ville jo gjerne være en ja-person. Men da jeg begynte å respektere meg selv, ble det mer plass til kjekke ting og andre begynte å respektere meg mer. Du trenger jo ikke være en egoistisk drittsekk for å si nei.

Så jeg vil anbefale deg å være tro mot deg selv. Særlig når det gjelder sex. :-)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Si at du har litt problemer med grensesetting, så vil forhåpentligvis den andre parten bli mer obs på å spørre underveis.  

Anonymkode: 2cd7e...16f

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

I dag sa jeg nei. Jeg sa jeg nettopp hadde stått opp og ikke følte for å onanere nå. Da fikk jeg svar "Jeg ble kåt i stad. Og jeg vil bli kåt igjen" Noe jeg svarte tilbake "kanskje jeg vil etterpå" 

En del av meg vil, men en annen del av meg vil ikke fordi jeg føler jeg må ta på meg selv for å oppnå hennes ønske. Det er mye bedre når begge vil. Jeg vet ikke hvorfor jeg er så svak!

Anonymkode: 1d1f9...61a

• Liker 2
Skrevet

Ja. Var ei som kontaktet meg og spurte om jeg ville være sugardaddy som jeg sa jeg hadde en drøm om å være. Men fra første stund føltes d helt feil å betale for det. Ble turned off. Klarte raskt å kutte det ut, sa jeg ikke ble tent av det. Hun var hot. Men settingen ble feil. Klarte å kutte lett, for det ga meg ikke noe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...