Gå til innhold

IPL maskin til hjemmebruk - erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter noen runder med voks er jeg lei, det gjør utrolig vondt og hårene vokser så utrolig fort ut igjen. Damen på klinikken nevnte laser, men man trenge vist 5-15 behandlinger og med en pris på 5000 pr gang er det ikke noe jeg har råd til nå.

Men er det noen som har erfaring med hjemmeapparatene? Koster litt de og, men langt under 5000, og da kan jeg også ta f.eks armhuler og overleppa. Men om de fungerer (dog noe mer behandlinger) så tenker jeg det er verdt det.

Anonymkode: 8c5de...a2e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt!

Anonymkode: 528d9...1eb

Skrevet

Mener at det er et par tråder her inne allerede om temaet. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor godt det fungerer kommer an på hudfarge og hårfarge. Jeg har lys hud med mørkebrune hår, og hjemmevarianten fungerer godt for meg. Tar en stund før man kan begynne å bruke maskinen mindre og mindre. Det er ikke en permanent løsning i det hele tatt, men bare det at håret vokser ut mye mindre tett er helt supert. Vet ikke helt om alt håret faktisk forsvinner hos meg, men når det er så lite hår igjen, gjør det meg ingenting å dra bruke 5 sekunder i dusjen for å dra over en høvel. 

Anonymkode: c0f22...d31

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig lys hud og mørke grove hår, og for meg har det fungert helt utrolig bra. Kanskje det beste kjøpet jeg har gjort. Jeg hadde en liten veiviser på magen, den er 100 % borte. Bikinilinjen er helt hårfri. Leggene jobber jeg fortsatt med. Det er mulig de aldri blir helt hårløse, men jeg vil anslå at minst tre fjerdedeler er borte, og det er kjempegodt.

Anonymkode: 86928...a60

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har veldig lys hud og mørke grove hår, og for meg har det fungert helt utrolig bra. Kanskje det beste kjøpet jeg har gjort. Jeg hadde en liten veiviser på magen, den er 100 % borte. Bikinilinjen er helt hårfri. Leggene jobber jeg fortsatt med. Det er mulig de aldri blir helt hårløse, men jeg vil anslå at minst tre fjerdedeler er borte, og det er kjempegodt.

Hva heter apparatet du bruker?

Anonymkode: 87c12...564

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor godt det fungerer kommer an på hudfarge og hårfarge. Jeg har lys hud med mørkebrune hår, og hjemmevarianten fungerer godt for meg. Tar en stund før man kan begynne å bruke maskinen mindre og mindre. Det er ikke en permanent løsning i det hele tatt, men bare det at håret vokser ut mye mindre tett er helt supert. Vet ikke helt om alt håret faktisk forsvinner hos meg, men når det er så lite hår igjen, gjør det meg ingenting å dra bruke 5 sekunder i dusjen for å dra over en høvel. 

Anonymkode: c0f22...d31

• 2 måneder senere...
Skrevet

Dytter på denne! 

Vurderer å kjøpe meg en philips eller braun. Erfaringer? 

og TS? Tror prisen du har fått for laser er litt feil. Jeg betaler 1000 for brasiliansk, 1500 for legger, 900 for halve ansikt:)

Anonymkode: 03528...ba6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...